سرویس: سیاسی
کد خبر: 96136
|
16:44 - 1401/04/31
نسخه چاپی

امام جمعه بیله‌سوار:

ظرفیت‌های فنی و حرفه‌ای بیله‌سوار در ایجاد اشتغال بکارگیری شود

ظرفیت‌های فنی و حرفه‌ای بیله‌سوار در ایجاد اشتغال بکارگیری شود
بیله‌سوار- امام جمعه شهرستان بیله‌سوار خواستار استفاده از ظرفیت اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان در بحث رونق تولید و اشتغال شد.

به گزارش سبلان ما ، حجت‌الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله‌سوار اظهار کرد: انسان باید در این دنیا ابزار نجاتی داشته باشد که این ابزار برای وی تقواست.

وی با تقدیر از استاندار اردبیل در سفر به منطقه محروم و مرزی بیله‌سوار و بازدید از پروژه‌ها و اقدامات انجام گرفته در این شهرستان تصریح کرد: استاندار اردبیل برای حل چالش‌های منطقه مرزی بیله‌سوار قول مساعد داده و امیدواریم این مشکلات که ریشه ۴۰ ساله دارند، در اسرع وقت مرتفع شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله‌سوار از زحمات خیرین منطقه و تمامی دست‌اندرکاران دخیل در بازسازی واقعه غدیر خم و نیز از کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد به دلیل اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی در دهه امامت و ولایت تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام عزیزی ساماندهی پارک جنگلی تپه نرگس و واگذاری آن به سرمایه‌گذار خصوصی را یادآور شد و گفت: بیله‌سوار اخیراً در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و امیدواریم این آهنگ توسعه ادامه‌دار باشد.

وی با تحلیل وضعیت سیاسی و امنیتی منطقه و جهان افزود: تضمین آمریکا در برجام خط قرمز ماست و در حقیقت اصل قصه دشمن در برجام، کنترل ایران قوی است و رونمایی سپاه از ناو هواپیما خار بزرگی در چشمان دشمن است که تحمل دیدن اقتدار ایران اسلامی را ندارند.

امام جمعه بیله‌سوار در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امپراطوری رسانه‌ای دشمن سال‌هاست که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند و اخیراً نیز تخریب نیروی زحمتکش و انقلابی انتظامی را در سیبل حملات خود در بحث مبارزه با هنجارشکنان قانون در قضیه عفاف و حجاب قرار داده‌اند.

حجت‌الاسلام عزیزی اضافه کرد: دشمن از فضای مجازی و رسانه‌های خود بیشترین استفاده را در این زمینه می‌برد که توصیه من به نخبگان جامعه این است باید در این شرایط بیدار بود و بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین کرد.

خطیب جمعه بیله‌سوار بیان کرد: نیروی انتظامی خط قرمز نظام است و هیچ احدالناسی در بحث عفاف و حجاب نمی‌تواند نیروی مقتدر انتظامی را در مظن اتهام قرار دهد چرا که وظیفه قانونی نیروی انتظامی حفظ امنیت جامعه است و بحث برخورد با هنجارشکنان در زمینه عفاف و حجاب کاملاً قانونی، شرعی، حق اجتماعی، وصیت و خواسته شهدا از ماست.

وی با تبریک فرا رسیدن سوم مرداد روز تکریم خانواده و بازنشستگان ادامه داد: بازنشسته در واقع خادم نظام است و باید به نحوه شایسته تکریم شود و دولت باید تدبیر ویژه‌ای در این زمینه انجام دهد.

حجت‌الاسلام عزیزی فرا رسیدن پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تهران به امامت آیت‌الله طالقانی را یادآور شد و اظهار کرد: نماز جمعه بزرگترین استراتژی نظام در بحث شبکه نورانی امامت است.

امام جمعه بیله‌سوار با اشاره به ۶ مرداد روز کارآفرینی و آموزش‌های فنی حرفه‌ای، خواستار استفاده از ظرفیت اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان در بحث رونق تولید و اشتغال شد.

 

نتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد