سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96204
|
17:05 - 1401/05/11
نسخه چاپی

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل:

۱۱ مردادماه نقطه عطف و امید آفرین در تاریخ حرکت های جهادی است

۱۱ مردادماه نقطه عطف و امید آفرین در تاریخ حرکت های جهادی است
مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت:یازدهم مردادماه سالروز صدور پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان عزیز گروه های جهادی و بسیج سازندگی،نقطه ای عطف و امید آفرین در تاریخ پرافتخار حرکت های جهادی است.

به گزارش سبلان ما ، مهدی اصلانی زاویه در حاشیه برگزاری اردوی جهادی فرهنگی،درمانی،خدمات رسانی و عمرانی جهادگران حسینی در شهر عنبران اظهار کرد:یازدهم مردادماه سالروز صدور پیام ۹ ماده ای رهبر معظم انقلاب به گروه های جهادی و بسیج سازندگی نقطه ای عطف و امید آفرین در تاریخ پرافتخار حرکت های جهادی است.

وی بیان کرد:در راستای گرامیداشت سالروز پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان عزیز گروه های جهادی و بسیج سازندگی و خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب،اردوی جهادی فرهنگی،درمانی،عمرانی و خدمات رسانی جهادگران حسینی در بخش عنبران شهرستان نمین برگزار شد.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد:برپایی میز خدمت جهادی با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)،معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل و جمعی از مدیران کل استان،استقرار بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی با حضور ۱۵ نفر از پزشکان متخصص و تداوم فعالیت های عمرانی جهادگران برای ساخت ۳ واحد مسکن مددجویی از جمله برنامه ها بود.

اصلانی افزود:دیدار با خانواده معظم شهید وحدود اسلامی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران،استقرار کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برگزاری برنامه های فرهنگی ویژه نوجوانان،ارائه مشاوره های حقوقی و خانواده و ارائه خدمات تخصصی دامپزشکی در روستای جید بخش عنبران نمین از دیگر برنامه های این اردوی جهادی بود.

وی گفت:به جرئت می‌توان گفت که افراد حاضر در گروه‌های جهادی افرادی از جنس مردان و بسیجیان دوران دفاع مقدس هستند.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: امروز با افتخار تفکر و اندیشه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در بین جوانان جهادی که در قالب گروه‌های جهادی در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند تداوم دارد.

اصلانی گفت:امروز علاوه بر برگزاری اردوی جهادی جهادگران حسینی در بخش عنبران،برنامه های متعدد از جمله میزهای خدمت جهادی،ارائه خدمات درمانی و دامپزشکی،دیدار با ائمه جمعه و تداوم رزمایش کمک های مومنانه در سراسر استان برگزار گردید.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های خالصانه جهادگران استان،بیان کرد:امروز فرصتی مغتنم برای قدردانی و تقدیر از جهادگران عرصه مبارزه با فقر و محرومیت می باشد که با تمام وجود در خدمت ولی نعمتان انقلاب هستند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد