سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96206
|
23:34 - 1401/05/11
نسخه چاپی

فرمانده کل سپاه در اجتماع بزرگ «روایت جهاد»:

بسیج فرمول حل همه مشکلات و مسائل جامعه است/ فضای مجازی میدان بزرگ جنگ ما و استکبار است

بسیج فرمول حل همه مشکلات و مسائل جامعه است/ فضای مجازی میدان بزرگ جنگ ما و استکبار است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تشکل و تفکر بسیج فرمول و راه حل همه مشکلات و مسائل جامعه است.

به گزارش سبلان ما ،سردار حسین سلامی عصر امروز در اجتماع بزرگ «روایت جهاد» که با حضور مشترک ۶ هزار نفر از گروه‌های جهادی و فعالان فضای مجازی بسیج در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: عاشورا قله عظیم و دست نیافتنی همه فضائل عالم هستی است، مردان و زنانی که در آن واقعه عظیم نقش آفریدند و جاودانگی اسلام امتداد شهادت آن مجاهدان تاریخ اسلام و بشریت است.

وی گفت: شما و شهیدان شما صادق هستید بر عهد خود، بر گفتار خود، قول شما و فعل شما یکی است، امروز آمده‌اید در جوار بارگاه شریف و نورانی احیاگر مجد و عظمت مسلمانان در این دوره جدید باشید.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: رهبری انقلاب در بیش از چند دهه پیشوایی انقلاب بزرگ، در پیچیده‌ترین توطئه‌ها با ایستادگی، صبر، ثبات قدم، توکل و توسل شما مردم عزیز پیروز شد.

سردار سلامی عنوان کرد: امروز آمده‌ایم تا بر این وعده صالح خود گواه جدیدی باشیم، جمعیت شما را که می‌بینم همواره در اجتماعات متراکم بسیج در دل آرزو و بر زبان جاری می‌کنم که ای کاش به وسعت وجود و قلب‌های مستحکم، دلداده و دلسوخته و گام‌های مستحکم شما در واقعه خونین عاشورا بسیجیانی در کنار آن نمونه‌های مجسم تقوا و فضیلت می‌بودید که اگر اینگونه بود آن واقعه به گونه دیگری رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: اکنون هستید، هم در میدان و هم در عالم آرزو، وجودتان یک دنیا دشمن نیرومند را به عقب رانده و سیاست‌های دشمن را ناکام گذاشته است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شما مردان و زنان، هنرمند در شکستن کاخ آرزوهای دشمنان هستید، تاریخ جریان دارد، حق جاری است، باطل صف کشیده و امام در میانه میدان است و شما به او لبیک می‌گویید و دشمن ورای مرزها در گریز از تعقیب شما است.

سردار سلامی ادامه داد: به ژرفای عمق جبهه دشمن نگاه می‌کنید، شمشیرها را از نیام کشیده و در حال تعقیب دشمنید و او در حال گریز است، امروز می‌توانید به شرق مدیترانه بروید، در لبنان تا بیش از یکصد هزار موشک برافراشته و دست‌های بر ماشه گذاشته جوانان حزب‌الله را ببینید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد