کد خبر: 96215
|
08:57 - 1401/05/13
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

کم کاری در اصلاح جامعه مطابق با شریعت اسلامی مشهود است

کم کاری در اصلاح جامعه مطابق با شریعت اسلامی مشهود است
رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: یکی از مطالبه های جدّی مردم برآورده شدن انتظارات در خصوص اصلاح جامعه مطابق با شریعت اسلامی است که متاسفانه در این خصوص اهمال کاری شده است و باید سریعاً این کم کاری ها جبران شود.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو  صبح امروز در همایش ائمه جماعات و دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، نهادها و دستگاه های دولتی و غیر دولتی با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر ، به تشریح اهمیّت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخت و افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از تاکیدات موکد در دین مبین اسلام و از موضوعات جدّی در بیانات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه یکی از اعضای اصلی ستاد امر به معروف و نهی از منکر دادگستری استان می باشد گفت: یکی از مطالبه های جدّی مردم برآورده شدن انتظارات در خصوص اصلاح جامعه مطابق با شریعت اسلامی است که متاسفانه در این خصوص اهمال کاری شده است و باید سریعاً این کم کاری ها جبران شود.

رئیس دادگستری استان اردبیل  با بیان اینکه دادگستری استان در راستای اجرای قانون اقدامات بسیار خوبی داشته است گفت: یکی از اقدامات انجام گرفته در دادگستری استان تشکیل شعب ویژه رسیدگی مربوط به پرونده های امر به معروف و نهی از منکر به منظور رسیدگی خارج از نوبت و فوق العاده به این پرونده هاست.

وی تصریح کرد: همچنین دفتر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دادگستری استان فعّال بوده و مطابق با قانون به امورات مرتبط با این موضوع می پردازد.

کثیرلو اذعان داشت: سالم ترین و پرکارترین نیروها در دادگستری استان است که شبانه روزی و جهادگونه در راستای گسترش عدالت و امنیّت در جامعه تلاش می کنند که جا دارد از زحمات متعهدانه و خالصانه قضات و کارمندان تشکیلات قضایی استان قدر دانی کنیم.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد