کد خبر: 96227
|
21:23 - 1401/05/13
نسخه چاپی

همزمان با سالروز شهادت سردار محمود بنی هاشم برگزار شد؛

همایش رزمندگان گردان های علی اصغر و قاسم در اردبیل+ عکس

همایش رزمندگان گردان های علی اصغر و قاسم در اردبیل+ عکس
همایش رزمندگان گردان های علی اصغر و قاسم همزمان با سالروز شهادت سردار محمود بنی هاشم در اردبیل برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ،  عصر امروز  اولین همایش رزمندگان گردان های علی اصغر و قاسم بعد از 40 سال همزمان با سالروز شهادت سردار محمود بنی هاشم با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس از استان های آذربایجان شرفی و غربی، اردبیل، زنجان و تهران، ملا احمدی مدیرکل صدا و سیما و داود نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با سخنرانی سردار مصطفی اکبری در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

سردار اکبری در این مراسم به مرور خاطراتی از رشادت های رزمندگان گردان های علی اصغر و قاسم در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: رزمندگان این دو گردان در عملیات های اوایل جنگ تحمیلی با ایثار و فداکاری های خود حماسه آفرینی کردند.

وی به بیان خاطراتی از عملیات خیبر پرداخت و گفت: رزمندگان گردان های قاسم و علی اصغر جامانده از قافله شهدا هرچه در توان دارند در راه دفاع از آرمان های شهدا دریغ نخواهند کرد چراکه شهدا با ایثار خود به جامعه شرافت دادند.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دوام و بقای انقلاب اسلامی بسته به تدام راه شهدا است، تصریح کرد: رزمندگان متعهد همچنان پای آرمان های شهدا ایستاده و از آرمان های انقلاب اسلامی حراست می کنند.

وی با انتقاد از برخی مسئولین و مدیران  کشور گفت: برخی از مسئولین با بی تدبیری های خود از مردم فاصله گرفتند در حالیکه رزمندگان متعهد همچنان با همان روحیه انقلابی و کار جهادی تا پای جان پای آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا ایستاده اند و با ایثار خود مشکلات را مرتفع و کاستی ها را جبران می کنند تا اهداف و آرمان های همسنگران شهیدشان محقق شود.

پخش نماهنگ سردار شهید محمود بنی هاشم، اجرای سرودهای حماسی، روایتگری رزمندگان گردان های قاسم و علی اصغر و مداحی از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد