کد خبر: 96234
|
17:31 - 1401/05/14
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

خبرنگاران مجاهدان جنگ ادراکی هستند

خبرنگاران مجاهدان جنگ ادراکی هستند
امام جمعه اصلاندوز گفت: خدمتی که خبرنگاران به جامعه ارائه می کنند بسیار اررشمند و گرانقدر است. اگر قبلاً مرز جنگ ها جغرافیایی بود امروز مرز جنگ ها ادراکی می باشد و خبرنگاران در مرزهای این نوع جنگ ها مجاهدت می کنند.

به گزارش سبلان ما ، جت الاسلام و المسلمین محمد جعفرزاده  با بیان اینکه در آستانه روز خبرنگار قرار گرفته ایم ضمن گرامی داشت این مناسب به اهمیت رسانه و کار خبرنگاران پرداخت و اظهار داشت: خدمتی که خبرنگاران به جامعه ارائه می کنند بسیار اررشمند و گرانقدر است. اگر قبلاً مرز جنگ ها جغرافیایی بود امروز مرز جنگ ها ادراکی می باشد و خبرنگاران در مرزهای این نوع جنگ ها مجاهدت می کنند.

وی رسالت خبرنگاران را خطیر دانست و تصریح کرد: جنگ نرمی که دشمنان آغاز کرده اند ابعاد مختلف و پیچیده ای دارد لذا خبرنگاران در این راستا بایستی هوشیار تر از همیشه اقدام نمایند و در این مقطع به ایجاد روحیه امید و آرامش در جامعه مبادرت ورزند چرا که یکی از برنامه های اصلی دشمنان ایجاد یاس در جامعه می باشد.

خطیب جمعه اصلاندوز در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی خاطر نشان کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی در مجموع از زمان تاسیس تاکنون کارکردهای مناسبی داشته است و در پیوند میان علم و عمل اقدامات مناسبی نیز انجام داده است اما همچنان امیدواریم این نقش را با کیفیت بهتر و بیشتری به انجام برساند.

جعفرزاده گفت: انتظار داریم جهاد دانشگاهی در مسیر ایجاد اشتغال های پایدار گام برداشته و نو آوری کند و اگر غیر از این باشد دچار روزمرگی شده است امروز بیکاری آفت جامعه به خصوص برای نسل جوان محسوب می شود لذا مجموعه ای مانند جهاد دانشگاهی باید برنامه هایی داشته باشد تا جوانان بتوانند علم را تبدیل به عمل کنند.

امام جمعه اصلاندوز ضمن تشریح مواضع اروپایی ها در خصوص برجام عنوان کرد: خاموش شدن دوربین های فراپادمانی اروپایی ها را نگران می کند اما عجیب است که بدعهدی ها و یک جانبه گرایی های آمریکا آنها را نگران نساخته است. آنها متنی که تا الان برای برجام تهیه شده را بهترین متن بیان می کنند و از این طریق می خواهند ایران را وادار کنند تا این متن را که ان قلت های زیادی هم دارد را امضا کند.

وی افزود: آنها با پشتیبانی های رسانه ای در تلاش هستند تا ایران را مقصر جلوه دهند حال آنکه ایران همیشه نسبت به تعهدات خود پایبند بوده است اما مواضع مقتدرانه ای  که ایران در چند ماه اخیر اتخاذ کرده به همگان ثابت کرده است که رویه فکری مسلماً متفاوت تر از قبل بوده  و هر اقدامی با پاسخ قاطع متقابل رو به رو خواهد شد دیدید که پس از اینکه آمریکا اخیراً  شش شرکت و یک نفت کش را به اتهام ارتباط با ایران تحریم کرد در مقابل سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز از راه اندازی صدها سانتریفیوژ جدید سخن گفت.

جعفرزاده در پایان‌ گفت: آمریکا و اروپا باید از خود بزرگ بینی های خود بکاهند و مطمئن باشند که ایران در مسیر خنثی کردن تحریم ها موفق عمل خواهد کرد و به صورت عزتمندانه و مقتدرانه همیشه در پی اعتلای آرمان های انقلاب خواهد بود.

 

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد