کد خبر: 96249
|
21:43 - 1401/05/16
نسخه چاپی

خانه مطبوعات اردبیل از نماینده ولی فقیه در استان قدردانی کرد

خانه مطبوعات اردبیل از نماینده ولی فقیه در استان قدردانی کرد
خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل روز یکشنبه در بیانیه‌ای از سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اربیل به مناسبت روز خبرنگار قدردانی کرد.

به گزارش سبلان ما ،در بخشی از این بیانیه آمده است: تریبون نماز جمعه عرصه‌ای بی‌بدیل برای طرح گفتمان انقلابی و دینی است و آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه دانشمند اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته و در آستانه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار ضمن گرامیداشت این روز با ارائه بیاناتی راهگشا و مواضعی حکیمانه به تبیین جایگاه خبر و خبررسانی و شاخص‌های خبرنگاری آرمانی پرداخته و از جرات، حریت و مصائب این قشر با ظرافت مثال‌زدنی سخن به میان آوردند.

ابن بیانیه افزوده است: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل بر خود لازم می‌داند از مواضع مترقی و عالمانه امام جمعه متعهد ، دلسوز ، پیگیر و مطالبه‌گر اردبیل آیت‌الله دکتر سیدحسن عاملی صمیمانه قدردانی نماید.

در این بیانیه اظهارامیدواری شده است همه مسئولان و کارگزاران با سرلوحه قرار دادن بیانات حکیمانه ایشان و توجه ویژه به ظرفیت حوزه رسانه، یاری‌گر اصحاب رسانه و مطبوعات در عمل به رسالت خطیر خود باشند تا شاهد اعتلای جامعه اسلامی باشیم.

در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران روز ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری به عنوان روز "خبرنگار" تعیین شده است.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد