سرویس: سیاسی
کد خبر: 96256
|
18:39 - 1401/05/17
نسخه چاپی

فرمانده سپاه نمین؛

خبرنگاران،افسران جهاد تبیین در تهاجم ترکیبی دشمن هستند

خبرنگاران،افسران جهاد تبیین در تهاجم ترکیبی دشمن هستند
 فرمانده سپاه شهرستان نمین به تقارن گرامیداشت روز خبرنگار با سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) و روز عاشورا، اشاره کرد و گفت: این تقارن بیانگر رسالت تعیین کننده اصحاب رسانه در مقابل جنگ شناختی و تهاجم ترکیبی دشمنان است.

 صالح زارعی فرمانده سپاه شهرستان نمین در گفتگو باسبلان ما ، به  تقارن گرامیداشت روز خبرنگار با سالروز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین‌(ع) و روز عاشورا، اشاره کرد و گفت: این تقارن بیانگر رسالت تعیین کننده اصحاب رسانه در مقابل جنگ شناختی و تهاجم ترکیبی دشمنان است.

وی از خبرنگاران به عنوان افسران جهاد تبیین در تهاجم ترکیبی دشمنان نام برد و گفت: امروز که در جنگ تمام عیار امپراتوری رسانه‌ای دنیا قرار داریم، خبرنگاران باید با تاسی از حرکت روشنگرانه حضرت زینب(س) نسبت به تبیین دستاوردها و موفقیت‌های نظام در عرصه های مختلف بپردازند.

زارعی گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان نمین باید صدای رسای مردم بوده و دالان ارتباطی بین آنان و مسئولان  محلی و شهرستانی باشند تا ضمن رصد مسایل و مشکلات پیش رو، نسبت به مرتفع نمودن آنها اقدام شود.

وی در پایان سخنان خود ضمن تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید عرصه خبر و رسانه به ویژه شهید والامقام محمود صارمی و گرامیداشت فرخنده روز خبرنگار به آحاد خبرنگاران و اصحاب رسانه، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران شهرستان نمین تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد