سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96257
|
20:43 - 1401/05/17
نسخه چاپی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد:

حق طلبی، عدالت و آزادگی رمز جاودانگی امام حسین(ع) است

حق طلبی، عدالت و آزادگی رمز جاودانگی امام حسین(ع) است
فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد با بیان اینکه عاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی حسین(ع) و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می شود، گفت: حماسه کربلا حقیقتی را در کهکشان عشق و خون به تصویر کشید تا دیگر کسی برای چشم پوشیدن از آفتاب حقیقت، بهانه ای پیدا نکند.

علی پیرجاهد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان  پارس آباد در گفتگو با  سبلان ما ،  ضمن عرض تسلیت عاشورای حسینی به عزاداران پارس آباد گفت:  محرم، قطب نمای شیعیان در طول تاریخ بوده و خواهد ماند و حسین(ع)، این درخشان ترین ستاره آسمان کربلا، برای ابد راهنمای شیعیانش در تمامی تاریک ترین شب های تاریخ می ماند.

وی گفت: نهضت حسینی و حادثه جان‌سوز عاشورا آن‌چنان بر قلب‌ها تأثیر گذارده كه هرسال با فرارسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظيم الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می‌یابد و عاشقان دل‌سوخته را شوریده‌تر و تشنگان حقیقت را شیفته‌تر می‌سازد.

پیرجاهد با بیان اینکه عاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی حسین(ع) و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می شود، گفت: حماسه کربلا حقیقتی را در کهکشان عشق و خون به تصویر کشید تا دیگر کسی برای چشم پوشیدن از آفتاب حقیقت، بهانه ای  پیدا نکند.

وی افزود: حق طلبی، عدالت، شرافت و آزادگی رمز جاودانگی امام حسین(ع) و یاران باوفایش بود و برای آن دل به حادثه عظیم و پر بلای کربلا سپردند و با ایثار جان، نام و راه خدا را زنده داشتند و پرچمِ شرافت و آزادگی را بر فرازِ همیشه تاریخ به اهتزاز در آورند و سعادت ابدی را برای خود و رهروان مکتب متعالی اسلام توشه ساختند.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد  سالروز شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان را به عزاداران حسینی  و جامعه فرهنگی و هنری ،  شبیه خوانان ، هئیت امناء مساجد ، نهادها و ارگان های دولتی که در عزادای محرم بخصوص در تاسوعا و عاشورای حسینی شرکت داشتند تسلیت گفت و اظهار داشت: سبزپوشان حریم ولایت با تاسی از شهدای کربلا  با تمام وجود از ولایت فقیه تبعیت کرده و در راه خدمت به مردم و تعالی انقلاب اسلامی  جهادی و انقلابی عمل می کند.

 

 انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد