سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96269
|
13:21 - 1401/05/18
نسخه چاپی

رئیس حوزه هنری استان اردبیل خبرداد:

تولید و انتشار نماهنگ ای باتدی در اردبیل +فیلم

تولید و انتشار نماهنگ ای باتدی در اردبیل +فیلم
رئیس حوزه هنری استان اردبیل از تولید و انتشار نماهنگ آی باتدی در اردبیل خبرداد و گفت: این نماهنگ برگرفته از اشعار تاج الشعرای یحیوی و همنوایی مداحان اردبیل تولید شده است.

امیر رجبی رئیس حوزه هنری استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از تولید و انتشار نماهنگ آی باتدی در اردبیل خبرداد و گفت: این نماهنگ بر گرفته از اشعار تاج الشعرا یحیوی با موضوع وقایع بعد از عاشورا است که با همنوایی جمعی از مداحان پیشکسوت و جوان دارالارشاد اردبیل تولید و در فضای مجازی منتشر شد.

وی سفر رهبر معظم انقلاب به استان اردبیل را یاداور شد و گفت: رهبر معظم انقلاب در سفر به استان اردبیل  و دیدار با مداحان و شعرا ی استان به این قطعه از اشعار تاج الشعرا اشاره کرده بودند.

رجبی گفت: سید محمد عاملی، نادر جوادی، عبداله داداشی، علیرضا اسفندیاری، طاهر قلندری، مهدی شوقی و افشار موذن زاده از جمله مداحان اردبیلی بودند که در این نماهنگ به همنوایی پرداختند.

وی با بیان اینکه بهنام اسداللهی، امین صبور و مهران اصغری کار تصویربرداری از این اثر را بر عهده داشتند گفت: فرشید زبوری و عیسی جعفری صدا بردار و بهزاد فرزانه  وش نیز تدوین این نماهنگ را برعهده داشتند.

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد