کد خبر: 96270
|
18:38 - 1401/05/18
نسخه چاپی

استاندار اردبیل خبرداد؛

ضرورت واگذاری معادن برای تأمین مصالح پروژه‌ها بر اساس نیازسنجی

ضرورت واگذاری معادن برای تأمین مصالح پروژه‌ها بر اساس نیازسنجی
استاندار اردبیل گفت: لازم است پیمانکاران نسبت به اعلام میزان نیاز مصالح مورد استفاده اقدام کرده و معادن، متناسب با این نیاز واگذار و از برداشت‌های غیرمجاز جلوگیری شود.

به گزارش سبلان ما ،حامد عاملی ظهر امروز  در شورای معادن استان اظهار کرد: لازم است پیمانکاران نسبت به اعلام میزان نیاز مصالح مورد استفاده اقدام کرده و معادن، متناسب با این نیاز واگذار و از برداشت‌های غیرمجاز جلوگیری شود.

وی افزود: با توجه به واگذاری زمین در محدوده معادن برای اجرای پروژه‌های غیرمعدنی، لازم است اهلیت سرمایه‌گذار و توان اجرای وی بررسی کارشناسی شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: در خصوص بررسی پرونده‌های معادن غیرفعال برای انتزاع از بهره‌برداری نیز باید به ترتیب تعطیلی براساس زمان، نسبت به تعیین تکلیف این معادن اقدام شود.

زمینه واگذاری معدن به واحدهای تولیدی موثر فراهم شود

عاملی تصریح کرد: به‌دلیل نیاز برخی واحدهای مهم تولیدی برای تأمین مواد معدنی مورد نیاز، در این زمینه با بررسی جوانب مختلف و در صورت عدم وجود مشکل، زمینه واگذاری معدن به واحد متقاضی تولیدی که جزو موثرترین واحدها است، فراهم شود.

وی گفت: با توجه به بروز مشکل تداخل در برخی معادن واگذار شده با مجوزهای سرمایه‌گذاری صادره در محدوده همان معادن، لازم است در این زمینه ضمن بررسی جوانب و احکام صادرشده قضایی، جهت تعیین تکلیف موضوع اقدام شود.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد