کد خبر: 96279
|
18:27 - 1401/05/19
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

نقش موثر خبرنگاران در پیشرفت اردبیل/ سرمایه گذاری 9 هزار میلیاردی در استان محقق شده است

نقش موثر خبرنگاران در پیشرفت اردبیل/ سرمایه گذاری 9 هزار میلیاردی در استان محقق شده است
استاندار اردبیل گفت: خبرنگاران نقش بسزایی در ریل گذاری مسیر پیشرفت استان اردبیل در تمامی ابعاد دارند.

به گزارش سبلان ما ،سید حامد عاملی عصر امروز در دیدار با خبرنگاران سبلان ما بمناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه ها نقش بسزایی در ریل گذاری مسیر پیشرفت وتوسعه استان اردبیل در تمامی ابعاد دارند

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش مهم و حیاتی در سراسر جهان دارند افزود: استان اردبیل در جهت جلب مشارکت عمومی در حوزه های مختلف اقتصادی ،سیاسی و فرهنگی نیازمند فعالیت جدی و برنامه ریزی شده در رسانه ها است.

استاندار اردبیل گفت: رسانه های ارزشی نقش مضاعفی در تبیین آرمان ها انقلاب اسلامی دارند و  انتقال اهداف ترسیم شده در قالب های خاص هنری به نسل های امروز یکی از رسالت های سنگین است.

وی تصریح کرد: عدم حذف ترجیحی یکی از خطرات بزرگی بود که کشور را به سمت پرتگاه هدایت می کرد و متاسفانه علیرغم هشدار کارشناسان اقتصادی دولتهای قبلی در این مورد بی اعتنایی کردند.

عاملی تاکید کرد: طبق قولی که با برنامه ریزی های انجام شده داده بودیم باید در استان اردبیل سالانه  9 هزار میلیارد سرمایه گذاری اتفاق می افتاد تا فاصله  اردبیل با دیگر استانها در تولید ناخالص داخلی پوشش داده می شد؛ در یکسال گذشته بیش از این ارقام  محقق شده و کارنامه  قابل دفاعی داریم که در هفته دولت بصورت مستند ارایه خواهیم کرد.

 

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد