کد خبر: 96281
|
17:02 - 1401/05/20
نسخه چاپی

با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پُست برگزار شد؛

آیین تکریم و معارفه مدیرکل پُست استان اردبیل+عکس

آیین تکریم و معارفه مدیرکل پُست استان اردبیل+عکس
طی مراسم تکریم و معارفه که با حضور معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست برگزار شد، مهران ناظری به عنوان سرپرست اداره کل پست استان اردبیل منصوب شد

به گزارش سبلان ما ، بعد تز ظهر امروز طی مراسم تکریم  و معارفه که با حضورمحمود لیائی معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پُست، کاظم دبیر معاون استاندار اردبیل و جمعی از پرسنل اداره پُست استان اردبیل در این اداره برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات 4 ساله محمد جوادی مدیرکل سابق پُست استان اردبیل، مهران ناظری به عنوان سرپرست این اداره کل در استان اردبیل معرفی شد.

دبیر معاون استاندار اردبیل در این مراسم به تبیین نقش شرکت پست در جلب رضایتمندی مردم در ارائه خدمات پرداخت و گفت: کارکنان پست نقش مهمی در جلب رضایت مردم از ارائه خدمات دستگاه های اجرایی دارند.

وی با بیان اینکه شرکت پست علی رغم دولتی بودن از بودجه دولتی بهرمند نیست، گفت: این شرکت باید خود در کنار درآمدزایی بتواند از عهده مخارج و هزینه های سنگین خود بر بیاید.

معاون استاندار اردبیل از علم و تکنولوژی به عنوان سرسخت ترین رقبای شرکت پست نام برد و گفت: شرکت پست برای رقابت با رقبای سرسخت خود باید مجهز به فناوری های بوده و با ارائه خدمات هوشمندانه در جلب رضایت مردم در جامعه بکوشد.

دبیر در ادامه سخنان خود به دوران کرونا اشاره کرد و گفت: در این برهه خاص کارکنان شرکت پست با ایثار  و کارجهادی در ارائه خدمت به مردم موفق بودند.

وی از کارمندان اداره پست خواست تا با فراگیری علم و دانش روز و استفاده از فناوری های موجود متعهدانه به مردم خدمت کنند تا شاهد پیشرفت روز افزون کشور باشیم.

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد