سرویس: سیاسی
کد خبر: 96291
|
16:11 - 1401/05/21
نسخه چاپی

امام جمعه بیله سوار:

اجازه نخواهیم داد عده ای فرصت طلب در امورات ادارات دخالت کنند/ زمین های مسکونی و کشاورزی از مطالبات مردم بیله سوار است

اجازه نخواهیم داد عده ای فرصت طلب در امورات ادارات دخالت کنند/ زمین های مسکونی و کشاورزی از مطالبات مردم بیله سوار است
امام جمعه بیله سوار به بحث خالصه دولتی در مورد زمین های مسکونی و کشاورزی شهر بیله سوار اشاره کرد و گفت: این مورد یکی از مطالبات مهم همشهریان گرامی است و باید با همفکری و مساعدت مسئولان در سریع ترین زمان ممکن،حل و فصل گردد.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه این شهر،ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، به بحث ظلم کردن افراد در حق یکدیگر به عنوان یکی از مصادیق تقوا پرداخت و گفت: مومن نسبت به برادر مومن خود ظلم نمی کند بلکه طبق سفارش اسلام باید به فکر برادر دینی خود باشد.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه با اشاره به دخالت های بی جا و بی مورد جریان های مختلف در امورات اجرایی و دولتی شهرستان مرزی بیله سوار گفت: اجازه نخواهیم داد عده ای فرصت طلب در امورات ادارات دخالت نموده و بر اساس منافع و مصلحت های فردی  ادارات را تحت تاثیر قرار داده و بیشتر از این بر ویرانی های این منطقه محروم مرزی بیافزایند.

وی در ادامه افزود: عده ای در دولت های قبلی بدون لیاقت و شایستگی های کاری و مرتبط، پست دولتی تصاحب نمودند و ویرانی ها و محرومیت های امروز  بیله سوار دقیقا متاثر از همان مسئولان دولتی است. اما انتظار ما از دولت آیت الله رئیسی این است در انتصابات مسئولان دولتی از افراد انقلابی و ارزشی و جهادی استفاده نماید تا پس از سالها،شاهد رونق و توسعه مناطق محروم مرزی همچون شهرستان بیله سوار باشیم.

عزیزی با اشاره به پرتاپ موفقیت آمیز ماهواره خیام به فضا افزود: دشمن از موفقیت های روز افزون جمهوری اسلامی به ستوه آمده و چشم دیدن این همه پیشرفت را در فضای تحریمی ندارد و چیزی جز تحریف و تخریب از طریق فضای مجازی و رسانه های فارسی زبان معاند از دست شان بر نمی آید.

وی در ادامه تصریح کرد: وقتی ما در شرایط تحریمی به صنعت ساخت ماهواره دست پیدا کرده ایم پس می توانیم از شرایط اقتصادی هم عبور کنیم و در وضعیت مطوبی قرار بگیریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور پرشور اهالی شریف شهرستان بیله سوار در مراسمات دهه ی اول ماه محرم،از دست اندرکاران و مسئولان اجرایی برپایی مراسمات و دسته جات عزاداری تقدیر و تشکر نمود.

امام جمعه بیله سوار در ادامه با اشاره به بحث خالصه دولتی در مورد زمین های مسکونی و کشاورزی شهر بیله سوار افزود: این مورد یکی از مطالبات مهم همشهریان گرامی است و باید با همفکری و مساعدت مسئولان در سریع ترین زمان ممکن،حل و فصل گردد.

حجت الاسلام عزیزی در پایان با اشاره به فرارسیدن ۲۶مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی گفت: این روز را به همه آزادگان و خانواده های معظم شان تبریک و تهنیت عرض می نمایم. و این را میخواهم بگویم که ما هر چه داریم از شهدا،جانبازان،ایثارگران و آزادگان است و تا قیام قیامت مدیون آنها هستیم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد