سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96292
|
07:05 - 1401/05/22
نسخه چاپی

نشست منطقه ای قیام در اردبیل برگزار شد

نشست منطقه ای قیام در اردبیل برگزار شد
سومین عهدواره «قیام» به صورت منطقه‌ای و با حضور ۴ استان کشور به میزبانی استان اردبیل برگزار شد.

علی حسن زادهمسئول قرارگاه فاطمه‌الزهرا (س) اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از برگزاری سومین عهدواره «قیام» به صورت منطقه‌ای در اردبیل خبرداد و گفت: این عهد واره با حضور نمایندگان فعالان فرهنگی و اجتماعی استان هایبا حضور استان‌های زنجان، گیلان، آذربایجان غربی و اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی به مدت 2 روز و با حضورسرلشكر جعفرى فرمانده قرب بقیة الله ،آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، مسئولان استانی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

 حسن‌زاده به جزئیات این برنامه اشاره کرد و گفت: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و به دنبال فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای انتظام‌بخشی به حرکت‌های خودجوش مردمی، سعی کردیم تا در قالب این عهدواره‌ها بستر و زمینه تحول فرهنگی و اجتماعی را با محوریت محلات فراهم کنیم.

وی افزود: در استان اردبیل نیز در ۴۰ محله و بیش از ۱۴۰ حلقه فرهنگی فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر آغاز شده است.

مسئول قرارگاه فاطمه‌الزهرا (س) اردبیل با بیان اینکه در این رویداد سعی بر این است تا تشکیل حلقه‌های میانی را برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و جریان‌سازی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شاهد باشیم  گفت:قطعاً خروجی آن به تقویت مؤلفه‌های اصیل ارزشی و دینی کمک خواهد کرد.

مسئول قرارگاه فاطمه‌الزهرا (س) اردبیل تصریح کرد: کارها باید با محوریت مردم و در قالب حرکت‌های خودجوش به انجام برسد تا خروجی مطلوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

جریان حلقه های میانی عامل شکل گیری حرکت عمومی کشور به سوی تحقق تمدن نوین اسلامی است.

تشخیص ماموریت و ایستادن در موقعیت صحیح، اولین و مهم ترین بخش کنشگران اجتماعی،  همان مواردی است که مقام معظم رهبری در بیانات راهبردی در  اول خرداد سال 98 در جمع دانشجویان با عنوان حلقه های میانی معرفی کردند.  

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد