سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96298
|
09:36 - 1401/05/22
نسخه چاپی

شهردار اردبیل در بازدید از پایگاه خبری سبلان ما:

خبرنگاران نقش مهمی در جهاد تبیین دارند/ لزوم ارتقای سواد رسانه ای در جامعه

خبرنگاران نقش مهمی در جهاد تبیین دارند/ لزوم ارتقای سواد رسانه ای در جامعه
شهردار اردبیل با بیان اینکه خبرنگاران در جنگ رسانه نقش مهمی در در راستای تبیین و روشنگری دارند، گفت: خبرنگاران با ارتقای سواد و دانش رسانه ای خود می توانند با تولید محتوای مناسب در ارتقای بصیرت جامعه تلاش کنند.

به گزارش سبلان ما ، پیش از ظهر محمود صفری  شهردار اردبیل به همرا جواد انصاری رئیس شورای شهر به مناسبت هفته خبرنگار با حضور در دفتر پایگاه خبری و تحلیلی سبلان ما ضمن دیدار با خبرنگاران این مجموعه در جریان مشکلات و روند فعالیت خبرنگاران قرار گرفت.

شهردار اردبیل در این دیدار به جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز در جنگ رسانه ای دشمنان قرار گرفته ایم و در این راستا خبرنگاران نقش مهمی در جهاد تبیین و روشنگری دارند.

وی به ذکر نمونه هایی از فرصت طلبی دشمنان در جنگ رسانه ای پرداخت و گفت: در جریان تکمیل پل قدس موقع نصب درزهای انبساط یک تصویر به همراه متنی توسط یکی از کانال های اردبیل منتشر شد که خلاف واقع بود ولی بلافاصه مورد رصد منافقین قرار گرفته و از طریق جریان سازی منفی ، موج تخریب بر علیه کشور در فضای مجازی راه افتاد در حالیکه اصل موضوع بسیار متفاوت تر از انچه منتشر شده بود و  خدمات با وارونه سازی دشمنان کم رنگ جلوه داده شد.

شهردار اردبیل به  لزوم سواد رسانه ای و دانش خبرنگاری اشاره کرد و گفت: برخی تخریب ها ما را ناگزیر به رجوع به دستگاه قضایی می کند تا از وقوع فجایع رسانه ای  مثل پل قدس پیشگیری کنیم.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود به ایجاد موج مثبت رسانه ای  و امیدآفرینی در جامعه اشاره کرد و گفت: همانگونه در برنامه شب گذشته و بازپخش دیدار سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره شد؛ امید آفرینی رهبر معظم نقلاب در دل مدافعان حرم و جبهه مقاومت منجر به پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه شد.

وی با بیان اینکه در عصر جنگ رسانه ای، تزریق امید به مردم جریان ساز و تحول افرین است، گفت: دشمنان در تلاش هستند تا با ایجاد نا امیدی در جامعه، قطار انقلاب را در مسیر حرکت متوقف کنند که در این راستا خبرنگاران و فعالان رسانه ای نقش مهمی در راستای جهاد تبیین، روشنگری و امید آفرینی دارند.

شهردار اردبیل در پایان سخنان خود به بستر سازی ایران اسلامی در راستای تحقق حکومت واحد جهانی و ظهور آخرین ذخیره الهی در زمین اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه ای نقش مهمی در این بستر سازی و تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان دارند.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد