سرویس: سیاسی
کد خبر: 96302
|
13:20 - 1401/05/22
نسخه چاپی

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اردبیل هتک حرمت شهید همدانی را محکوم کرد

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اردبیل هتک حرمت شهید همدانی را محکوم کرد
انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان شعبه استان اردبیل با انتشار بیانیه‌ای هتک حرمت سردار شهید حاج حسین همدانی را محکوم و عامل این هتک حرمت را به سران فتنه منتسب کرد.

به گزارش سبلان ما ،  انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان شعبه استان اردبیل با انتشار بیانیه‌ای هتک حرمت سردار شهید حاج حسین همدانی را محکوم و عامل این هتک حرمت را به سران فتنه منتسب کرد.

در بیانیه انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان استان اردبیل آمده است؛ انتشار متنی موهوم از سوی یکی از سران فتنه، بار دیگر ماهیت افرادی که هدفی جز ضربه زدن به اسلام و انقلاب و مردم همیشه در صحنه ایران ندارند را آشکار ساخت.
عامل اصلی فتنه ۸۸ در این متن با هتک حرمت سردار مظلوم جبهه مقاومت، شهید حاج حسین همدانی، به نوعی دفاع از گروهک‌های تروریستی در سوریه از جمله داعش و اقدامات وحشیانه آن‌ها را مورد تأکید قرار داده و ناجوانمردانه درباره آن شهید بزرگوار القاب نادرست بکار برده است.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ در ایامی که جنایات صهیونیست‌ها علیه کودکان غزه، همه آزادمردان جهان را به واکنش وا می‌دارد، اقدام فرد معلوم‌الحال با انتشار یک نوشته در راستای عمل به کدام دستور اربابان صورت می‌گیرد؟

برای مردان مرد و مجاهدانی چون حاج حسین همدانی جای بسی افتخار و سربلندی است که پس از به تن کردن جامه مقدس شهادت، هنوز هم مورد کینه مزدوران دشمن و ددمنشان عالم هستند.

متن وهن آمیز منتشرشده، نشان‌دهنده وجود بازیگران پشت صحنه‌ای است که تبدیل افرادی چون میرحسین موسوی را به شیپور داعش و اسرائیل در داخل کشور، در سر می‌پرورانند.

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان شعبه استان اردبیل، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی سرداران سرافراز حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی و تعظیم در مقابل عظمت خون شهدا و مدافعان حرم، موضع یکی از سران فتنه در مقابل افتخارآفرینان ایران اسلامی و توهین به شهدای انقلاب را محکوم نموده و از مسؤولان محترم انتظار دارد که چگونگی ارتباط مستقیم و یا با واسطه این افراد با سرویس‌های جاسوسی خارجی را بررسی و با کسانی که برخلاف مصالح نظام و آرمان‌های انقلاب عمل می‌کنند، برخورد قاطع نمایند.

حسین همدانی در سال ۱۳۳۳ دیده به جهان گشود و بعد از مجاهدت‌ها در دوران دفاع مقدس و در سوریه در نهایت در مبارزه با گروهک صهیونیستی تکفیری داعش شهد شهادت را نوشید و در سن ۶۱ سالگی در تاریخ ۱۶ مهرماه ۱۳۹۴ به فیض شهادت نائل شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد