سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96308
|
22:01 - 1401/05/22
نسخه چاپی

درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا

درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا
دانش‌آموزان استان اردبیل در "چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری "فردا" و سومین دوره کانون‌های فرهنگی - تربیتی با کسب ۴۰ رتبه کشوری در بخش های انفرادی و همگانی درخشیدند.

به گزارش سبلان ما ، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل، در بخش انفرادی جشنواره  ۲۵ رتبه حاصل تلاش دانش آموزان استان بود که از این میان مهدیه ابوالفتحی از آموزشگاه فرزانگان ناحیه دو در رشته مجسمه‌سازی، سما صادقی از آموزشگاه شاهد ناحیه یک در رشته قلم‌زنی و حسام تشکری از هنرستان استاد فرشچیان ناحیه دو در رشته طراحی حائز رتبه اول کشوری شده‌اند.

همچنین در بخش سرود همگانی آموزشگاه متوسطه اول الزهرا پارس‌آباد و آموزشگاه متوسطه دوم بحرالعلوم گرمی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

در بخش نقاشی همگانی نیز آموزشگاه حضرت زینب (س) از پارس‌آباد، شهید آخری یک و شاهد شهید محبی از ناحیه دو به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های چهارم ، پنجم و دوازدهم کشوری شدند.

جشنواره فرهنگی و هنری هر ساله با هدف شناسایی و تجلیل از استعدادهای فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود. این جشنواره در چهار مرحله مدرسه ، شهرستان/منطقه، استانی و کشوری و در ۶ رشته اصلی آفرینش‌های ادبی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی و هنرهای دستی و تجسمی و ۸۳ گرایش ویژه مدارس و ۴۵ گرایش ویژه کانون‌های فرهنگی و تربیتی طراحی شده است.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد