کد خبر: 96347
|
13:15 - 1401/05/26
نسخه چاپی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد:

آزادگان شکوه مقاومت را بر صفحه انقلاب اسلامی ثبت کردند

آزادگان شکوه مقاومت را بر صفحه انقلاب اسلامی ثبت کردند
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت : آزادگان شکوه مقاومت را بر صفحه انقلاب اسلامی ثبت کردند.

علی پیر جاهد در گفتگو با خبرنگارسبلان ما ،   اظهار کرد : 26مرداد سالروز ورود اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی برگی زرین از کتاب انقلاب اسلامی است که با شادی‌ها و شادمانی‌های مردم گره خورده است که این آزادگان شکوه مقاومت را بر صفحه انقلاب اسلامی ثبت کردند.

وی افزود : این روز بزرگ فرصتی است برای مرور خاطرات شیرین آزادی غیورمردانی که طعم تلخ سال‌های اسارت را چشیدند و با مقاومت خود درس آزادگی را به ما آموختند.

فرمانده مقاومت بسیج  شهرستان پارس آباد گفت : 26مرداد ماه روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی، موهبتی اسـت وصف‌ ناپذیر کـه شادی دل هاي‌ بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود.

وی افزود:  این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏اي اسـت کـه پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان بـه شرف افتخار آزادگی نائل شدند .صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود.

پیرجاهد با بیان اینکه آزادگان در اوج غربت و مظلومیت، سفیران و مبلغان عزت، آزادگی و پایمردی ملت ایران و رزمندگان اسلام در قلب دشمن بعثی بودند تصریح کرد: آزادگان، سفیران عزت ملت ایران در قلب دشمن بودند.

وی گفت :آزادگان دلاور، سرافراز و مقاوم صبر و پایداری، صلابت و استقامت‌شان در زندان‌های مخوف رژیم بعثی عراق حماسه آفریدند و با حفظ دین و اعتقادات و دلبستگى خود به اسلام، امام و انقلاب، موجب افتخار و آبرومندى ملت خود در برابر دشمن شدند.

فرمانده مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد گفت :آزادگان ، وارثان شهدا هستند و نامشان را گرامی و راهشان را ادامه خواهیم داد.

پیرجاهد ادامه داد :  این روز بزرگ را بـه آزادگان سرارفراز و اسوه های  مقاومت و رشادت کـه یادگاران ارزشمند سال هاي‌ سخت و غرور آفرین می باشند و  به خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی و توفیق این عزیزان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

خبرنگار: اشرف دادده

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد