سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96351
|
17:20 - 1401/05/26
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

ایمان عمیق آزادگان، مثال زدنی است/انقلاب و نظام ما مدیون محرم و عاشورا است

ایمان عمیق آزادگان، مثال زدنی است/انقلاب و نظام ما مدیون محرم و عاشورا است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به بازخوانی پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به آزادگان سرافراز پرداخت و گفت: آزادگان با بصیرت ترین مردان روزگار ما هستند چراکه آگاهانه پا به میدان دفاع از حریم ولایت گذاشتند و در این راه نیز ثابت قدم مانده و اخلاص خود را به حد اعلی رساندند.

به گزارش سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بعد از ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالروز ورود ازادگان به میهن  با بیان اینکه آزادگان در دوران اسارت علی رغم تحمل سخت ترین شرایط ممکن دست از پایداری و مقاومت برنداشتند، گفت: باورهای عمیق و اعتقاد  راسخ آزادگان ستودنی است.

وی به شرایط سخت اسارت اشاره کرد و گفت: ازادگان از چنان ایمان عمیق برخوردار بودند که توانستند در برابر ظلم و ستم  ستمگران بایستند و با بصیرت خود در برابر جنگ نرم دشمنان در بند اسارت مقاومت کنند.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه آزادگان برای کشور در همه ادوار عزت آفرین بوده و هستند، گفت: خانواده های آزادگان نیز از جمله ایثارگرانی هستند که با ایثار و گذشت خود در کنار یادگاران هشت سال دفاع مقدس علاوه بر دفاع از مرزهای جغرافیایی از مرزهای عقیدتی نیز دفاع کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ادامه سخنان خود به بازخوانی پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به آزادگان سرافراز پرداخت و گفت: آزادگان با بصیرت ترین مردان روزگار ما هستند چراکه اگاهانه پا به میدان دفاع از حریم ولایت گذاشتند و در این راه نیز ثابت قدم مانده و اخلاص خود را به حد اعلی رساندند.

وی ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و ایام حزن و اندوه محرم را یاداور شد و گفت: انقلاب و نظام ما از زمان شکل گیری تاکنون مدیون محرم و عاشورا است.

سردار محمدی اصل به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: هرگاه در میانه راه دچار مشکلات و کمبود شدیم این فرهنگ عاشورا بود که به داد ما رسید و کشور را به سمت امنیت و آرامش هدایت کرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد