سرویس: ورزشی
کد خبر: 96424
|
12:13 - 1401/06/02
نسخه چاپی

اولین همایش ملی «مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی» در اردبیل برگزار شد

اولین همایش ملی «مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی» در اردبیل برگزار شد
اولین همایش ملی «مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی» با پذیرش ۱۶۴ مقاله و به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ،دکتر یوسف عباسپور مدیر امور پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی  پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این همایش گاولین همایش ملی «مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، گفت: فلسفه وجودی مدیریت ورزشی بیانگر این حقیقت است که مقوله ورزش گسترده و پیچیده است که نیاز به مدیران ماهر دارد.

وی گفت: انتظار می‌رود این همایش‌ها منجر به تربیت مدیر لایق و کارآمد در حوزه مدیریت ورزشی شود.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: مدیران کارآمد در مدیریت ورزشی فراتر از عرصه مدیریت روی ورزشکاران تأثیر می‌گذارند و ما باید بتوانیم مربیانی تربیت کنیم که علاوه بر مربیگری، مدیریت هم داشته باشند زیرا در این شرایط تأثیر بالاتری خواهند داشت.

محمد نریمانی رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس اولین همایش ملی «مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی» هم گفت: ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که ۱۶۴ مقاله پذیرش شدند.

وی گفت : تلاش می‌شود که این همایش در سال‌های آتی به‌صورت بین‌المللی برگزار شود.

رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس اولین همایش ملی «مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمانی» ادامه داد: یکی از آیتم‌های ارتقای دانشگاه برگزاری همایش‌های بین‌المللی است که این دروازه ورود این همایش‌ها هم همایش‌های ملی است.

نریمانی تصریح کرد: امسال ۲۵ همایش در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود که ۱۶ همایش آن توسط دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی برگزار می‌شود و از ۱۰ مجله دانشگاه، ۸ مجله در این دانشکده منتشر می‌شود.

لازم به ذکر است در این همایش  مهرداد محرم زاده و عباس نقی‌زاده باقی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه محقق اردبیلی به‌عنوان سخنران کلیدی به ایراد سخن پرداختند.


انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد