سرویس: اقتصادی
کد خبر: 96425
|
08:53 - 1401/06/03
نسخه چاپی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبرداد؛

بازگشت ۳۳ واحد صنعتی به چرخه تولید

بازگشت ۳۳ واحد صنعتی به چرخه تولید
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: ۳۳ واحد صنعتی راکد از سال گذشته تا کنون در این استان فعال شده است

به گزارش سبلان ما ،محمد اهلی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از بازگشت ۳۳ واحد صنعتی به چرخه تولید خبرداد و گفت : سال جاری هم فعال شدن ۲۸ واحد صنعتی در این استان با هدف رونق تولید و اشتغال برنامه‌ریزی شده که از این تعداد تاکنون ۶ واحد صنعتی احیا و به چرخه تولید بازگشته‌ است.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های این شرکت، احیای واحدهای راکد و غیرفعال است تا این واحدها با استفاده از ظرفیت‌های موجود به چرخه تولید باز گردند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: در کلینیک‌های کسب و کار که متشکل از کارشناسان و مشاوران کاربلد استان هستند، مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد احصا و آسیب شناسی قرار گرفته و راهکارهای مناسب برای رفع موانع و مشکلات آنان ارائه می‌شود.

اهلی درباره تکمیل مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی ۲ اردبیل فزود: اجرای ابنیه پروژه به طور کامل به پایان رسیده و نصب تجهیزات الکترو مکانیکال آن با پیشرفت بالای ۹۵ درصدی در حال اجرا است و برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه از تمامی ظرفیت‌ها و اعتبارات داخلی، استانی و ملی استفاده شده و برای پرداخت بدهی به پیمانکار مربوطه هم نیاز است اعتبار لازم تخصیص یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یکی از ویژگی‌های مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی ۲ اردبیل را افزایش کارایی و کاهش زمان فرآیند تصفیه پساب دانست و گفت: با توجه به اینکه مدول دوم برای پالایش پساب ورودی  ۲هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز پیش‌بینی شده است، ولی قابلیت افزایش تا چهار هزار مترمکعب در شبانه‌روز را نیز دارد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد