سرویس: ورزشی
کد خبر: 96458
|
12:26 - 1401/06/06
نسخه چاپی

به مناسبت هفته دولت برگزار شد,

مسابقات لیگ تکواندو خردسالان پسر استان اردبیل + عکس

مسابقات لیگ تکواندو خردسالان پسر استان اردبیل + عکس
اشک ها و لبخندهای خردسالان از اولین بردها و باخت ها در واقع بهترین خاطرات ورزشی این شکوفه های اینده دار تکواندو است و این شیرینی ها و تلخی ها زمانی بازخوانی خواهند شد که سکوهای میادین بزرگ جهانی همچون المپیک پذیرای قهرمانان این اب و خاک شوند.

به گزارش سبلان ما ، مسابقات تکواندو خردسالان پسر استان اردبیل در دومین هفته لیگ تکواندو استان با حضور استعدادها و شکوفه های تکواندو  برگزار شد.

خردسالان پسر استان اردبیل در حالی روی شیاپچانگ رفتند که اولین حضور خود در مسابقات رسمی استانی  را تجربه می کردند.

در این میان تکاپوی مربیان و حرکات دیدنی شکوفه های تکواندو استان  بیش از هر موضوعی جلب توجه می کرد.

شور و انگیزه و تلاش مبارزین خردسال حاضر در مسابقه نوید آینده درخشان برای کسب عناوین قهرمانی در این رشته ورزشی دارد .

احترام متقابل که نوباوگان تکواندو در همین سنین برای رقبای خود در شیاپچانگ قائل بودند نیر قابل توجه بود.

فنون دفاعی، اجرای تکنیک های چرخشی و ضربات بالای سر شکوفه های تکواندو استان نیز در برابر حریفان از نکات جالب توجه این دوره از رقابت ها بود.

یکی از مربیان حاضر در مسابقات لیگ تکواندو به تشریح اهمیت برگزاری مسابقات ویژه رده های سنی خردسالان در استان پرداخت و گفت: اشنایی با جو مسابقات، تبادل تکنیک با هم سن و سالان و فراگیری تجربه و مهمتر از همه فراگیری درس های زندگی، تمرین اخلاق مداری و روحیه پهلوانی از جمله موارد مهم و اساسی است که خردسالان در کوران مسابقات به آن دست می یابند.

امیر محمد یکی از خردسالان حاضر در مسابقه بود که بعد از ابراز خوشحالی از اولین برد زندگی ورزشی خود در آغوش مربی آرام گرفت تا ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی مربی، نشان دهد احترام به مربی سرلوحه فعالیت های ورزشی اش است و این برگرفته از خلق و خوی پهلوانی یک ورزشکار است.

در این میان فریادها، اشک ها و لبخندهای پدران و مادران تکواندوکاران خردسال نیز تماشایی بود، فریادهای پدری برای باخت فرزندش در اولین مسابقه حکایت از دغدغه مهم وی برای آینده قهرمانی فرزندش داشت.

اشک ها و لبخندهای خردسالان از اولین بردها و باخت ها در واقع  بهترین خاطرات ورزشی  این شکوفه های اینده دار تکواندو است و این شیرینی ها و تلخی ها زمانی بازخوانی خواهند شد که سکوهای میادین بزرگ جهانی همچون المپیک پذیرای قهرمانان این اب و خاک شوند و به افتخار ابدی برای شهر و دیار خود تبدیل شوند.

 

گزارش: مهدی جدی

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد