سرویس: اقتصادی
کد خبر: 96462
|
10:25 - 1401/06/07
نسخه چاپی

مدیر کل استاندارد استان اردبیل خبرداد:

کنترل و نظارت بر خدمات استان اردبیل زیر ذره‌بین استاندارد است/ تعیین 5 اولیت اداره کل استاندارد استان

کنترل و نظارت بر خدمات استان اردبیل زیر ذره‌بین استاندارد است/ تعیین 5 اولیت اداره کل استاندارد استان
مدیر کل استاندارد استان اردبیل از تعیین 5 اولویت در اداره کل استاندارد استان اردبیل خبرداد و گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم کنترل و نظارت بر خدمات استان اردبیل زیر ذره‌بین استاندارد است.

به گزارش سبلان ما ، هاشم علایی مدیرکل استاندارد استان اردبیل در جلسه کمیته فنی این اداره کل به اهمیت نظارت بر خدمات مهم از لحاظ ایمنی، سلامت و بهداشت عمومی  پرداخت و گفت: با عنایت به سیاست‌های اجرایی و رویکرد جدید سازمان ملی استاندارد ایران برای استانداردسازی خدمات در سال۱۴۰۱ و تأکید بر توسعه کیفیت و استانداردسازی خدمات در سطح کشور مبتنی بر سند تحول دولت مردمی و بر اساس اسناد قانونی از جمله تبصره یک ماده ۳ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد کلیه دستگاه‌های اجرایی تابعه قوه مجریه موظفند مقررات فنی حوزه مربوط به خود را با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی اجرا و بر آن نظارت کنند.

وی با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران موظف است بر فرآیند تدوین و حسن اجرای آن نظارت نماید، اظهار کرد: به استناد مفاد ماده 17 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، سازمان موظف است نسبت به ارزیابی انطباق کالاهای ساخت داخل، وارداتی و نیز خدماتی که از لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت می‌باشند، اقدام کند.

دبیر شورای استاندارد استان گفت: در حال حاضر 5 نوع خدمت شامل: خدمات پستی، مراکز ورزشی، مدارس ابتدایی، خدمات گردشگری و خدمات توانبخشی (خانه سالمندان) به عنوان  اولویت‌های سال جاری سازمان در استانداردسازی خدمات تعیین شده‌اند.

مدیر کل استاندارد در آخر از دستگاه‌های اجرایی مرتبط در خواست کرد، به منظور انجام خدمات بهتر و در راستای تأمین ایمنی، سلامت و بهداشت هم استانی‌های عزیز، همکاری‌های لازم را با کارشناسان این اداره کل داشته باشند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد