سرویس: ورزشی
کد خبر: 96485
|
14:26 - 1401/06/08
نسخه چاپی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل منصوب شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل منصوب شد
وزیر ورزش و جوانان در حکمی اکبر ورودی را به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل منصوب کرد.

به گزارش سبلان ما ،  سید حمید سجادی در حکم خود خطاب به سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان، تلاش و تعامل سازنده با مدیران، کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران، صاحب‌نظران عرصه فرهنگی و جوانان برای اعتلای ورزش و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه تاکید کرده است.

 امروز با حضور خسرو قمری مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و کاظم دبیر معاون استاندار اردبیل مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و  جوانان استان اردبیل برگزار شد.

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل و مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش‌وجوانان، اکبر ورودی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اردبیل معرفی شد.

کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای سجاد انوشیروانی، مدیرکل سابق ورزش‌وجوانان استان اردبیل در ریاست فدراسیون وزنه‌برداری جهت رونق و توسعه این رشته ورزشی، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که از بدنه خود دستگاه اجرایی مدیران ارشد استان را انتخاب کنیم و این انتخاب بر اساس تجربه نیروهای موجود در دستگاه اجرایی بوده و باور ما این است که مدیران کل مجموعه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید از نیروهای تخصصی انتخاب شوند.

وی افزود: ورزش می‌تواند باعث نشاط جامعه باشد و اثرات مثبتی را روی سلامت جامعه بگذارد لذا اداره ورزش‌و‌جوانان باید در راستای ورزش همگانی و توسعه این ورزش برای سلامت جامعه قدم‌های موثر و مفیدی را بردارد.

ورزش استان اردبیل به لحاظ قهرمان‌پروری افت داشته است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل ادامه داد: ورزش استان اردبیل به لحاظ قهرمان‌پروری افت داشته است و امیدواریم که با فضایی که در حال حاضر در ورزش استان اردبیل است و با هم‌افزایی کارکنان اداره‌کل و هیأت های ورزشی و همچنین ورزشکاران استعدادهای بالقوه‌ای شکوفا و برای میادین مختلف ورزشی پرورش داده شوند.

دبیر بیان کرد: در کنار ورزش، توجه به حوزه امور جوانان هم ضروری بوده و باید برای جوانان نیز برنامه‌های ویژه‌ای داشته باشیم که غفلت از این دو حوزه می‌تواند اثرات منفی و در جامعه داشته باشد.

استان اردبیل نگین ورزش کشور است

خسرو قمری، مدیرکل امور استان‌های وزارت ورزش‌وجوانان در این مراسم گفت: استان اردبیل نگین ورزش کشور بوده و در جامعه ورزش کشور، آسیا و جهان نام ورزشکاران استان می‌درخشد ‌و استان اردبیل در حوزه قهرمان از استان‌های سرآمد کشور بوده و ورزشکاران مستعدی در این استان وجود دارد که باید شناسایی و پرورش داده شوند.

وی تصریح کرد: در حوزه ورزش نخبه‌های زیادی در استان اردبیل وجود دارد که از دیرباز ما شاهد پرورش نخبگان در رشته‌های مختلف ورزشی در این استان بودیم که این امر باید ادامه‌دار باشد و در هر رشته ورزشی استعدادهای بالقوه و ویژه‌ای در سطح استان اردبیل وجود دارد که می‌توانند بزرگ‌ترین قله‌های میادین ورزشی را فتح کنند.

پیش از این سجاد انوشیروانی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل فعالیت می کرد که خردادماه امسال به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری معرفی شد.

رئیس هیات دو و میدانی استان اردبیل، مسئول بارزسی اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان های نمین و سرعین، قهرمان کشور در رشته دو ومیدانی و پیشکسوت فوتبال از جمله سوابق اکبر ورودی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد