سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 96526
|
18:28 - 1401/06/13
نسخه چاپی

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل:

شرکت 250 دانشجو در دوره تخصصی حامیم/ منتخبین استانی به مشهد مقدس اعزام می شوند

شرکت 250 دانشجو در دوره تخصصی حامیم/ منتخبین استانی به مشهد مقدس اعزام می شوند
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از شرکت 250 دانشجو در دوره تخصصی حامیم از سراسر استان خبرداد و گفت: منتخبین دوره به مرحله تکمیلی در مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح ملی حامیم دانشجویان خواهر و افتتاحیه برادران که با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، روسای دانشگاه های اردبیل، روسای دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد،گفت: این دوره توانمندسازی  برای 250 نفر از دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی  دانشگاه های استان در اردوگاه انصارالحسین(ع) شهرستان سرعین در حال برگزاری است.

حسنی در ادامه سخنان خود به محتوای آموزشی و رسمی طرح حامیم اشاره کرد و گفت: کتاب هایطرح کلی اندیشه اسلامی"، "همرزمان امام حسین (ع)" و "خط امام"  محتوای اصلی این دوره  توانمندسازی است  که توسط اساتید گروه معارف و مورد تایید دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تدریس می شود.

وی به برنامه های معرفت افزایی نیز اشاره کرد و گفت: نشست های معرفتی، کارگاه های مهارتی مانند کرسی های آزاد اندیشی، تریبون آزاد، نشست با مسئولان از جمله برنامه های معرفتی این دوره آموزشی نام برد و گفت: اکران فیلم های بصیرت افزایی، کارگاه مهارت فن بیان و مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز از جمله برنامه های فوق برنامه پیش بینی شده دوره توانمندسازی حامیم است.

حسنی تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان و فعالان فرهنگی و سیاسی، امیدآفرینی و تقویت نشاط و روحیه جمعی، تقویت انگیزه برای نقش آفرینی و حضور میدانی در دانشگاه ها، استعداد سنجی و استفاده حداکثری از توانمندی ها و ظرفیت های دانشجویان، آماده سازی نیروی انسانی دفاتر برای فعالیت در سال تحصیلی آینده و شبکه سازی و تیم سازی دانشجویان مستعد از جمله اهداف اجرای طرح " حامیم" است.    

وی با تقدیر از حمایت های استاندار، روسای دانشگاه های استان و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم این طرح به نحو احسن برگزار شود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه دوره تکمیلی این طرح در مشهد مقدس برگزار خواهد شد گفت: برای قبول شدگان این دوره آموزشی۲ واحد درسی گذرانده شده محاسبه خواهد شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد