سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96580
|
11:12 - 1401/06/20
نسخه چاپی

فرمانده سپاه استان اردبیل:

پیشرفت کشور در گرو عمل به فرامین رهبر انقلاب است/ گرفتن امید و اعتماد به نفسِ ملت، هدف دشمنان در جنگ نرم است

پیشرفت کشور در گرو عمل به فرامین رهبر انقلاب است/ گرفتن امید و اعتماد به نفسِ ملت، هدف دشمنان در جنگ نرم است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه قدرتمند شدن کشور و راه تحقق آرمان های انقلاب در گرو عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب است، گفت: برای قدرتمند شدن و اجرای بیانیه گام دوم و اقتصاد باید به درون کشور اتکا کرد.

به گزارش سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) صبح امروز در اختتامیه  طرح حامیم دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان اردبیل  به راهکار قوی شدن کشور در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: قدرتمند شدن کشور و راه تحقق آرمان های انقلاب عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه برای قدرتمند شدن و اجرای بیانیه گام دوم و اقتصاد چاره ای جز اتکا به داخل نیست گفت: عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب  موجب قرار گرفتن در مسیر درست انقلاب و تحقق گام است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) خاطرنشان کرد: شاخص ترین توجه مقام معظم رهبری به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب  نهفته است که آن ها را مخاطب قرار داده اند،در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری خطاب به جوانان می فرمایند؛ نقش آینده ساز شما برای دستیابی به هدف نهایی یعنی تمدن سازی، مهم است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان در خصوص حلقه های میانی، گفت: دانشجویان برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب در کارهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی کشور پیشرو و پیش قدم باشند و برای تحقق این امر باید توصیه های مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیرشان با دانشجویان و تشکل ها دقت و عمل نمایید.

فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه امروز دانشجویان باید برای آینده سازی کشور آرمان ها و اهداف شهدا را الگوی خود قرار دهند، تاکید داشت: شهدا تمامی خودشان، داشته های خود و جانشان را برای دفاع از میهن و ناموس کف دست گرفتند تا امروز ما در آرامش و امنیت زندگی کنیم‌ و به همین سبب باید برای پیشرفت و آبادانی کشور با تاسی از آرمان های شهدا قدم برداریم.

محمدی اصل تصریح کرد: دانشجویان مثل همسنگران دانشگاهی دوران اوایل انقلاب با نشاط و کسب بصیرت و معنویت افزایی برای تسریع و اقدام به موقع در حل مشکلات مردم از مسئولین کار جدی و واقعی به موقع در حل مشکلات و ارائه راهکار مطالبه گری کنند و با شناسایی مشکلات و ارائه راهکار مطالبه گری داشته باشند، ولی نباید این انتقاد تند و تیز و غیر منطقی باشد، باید با استدلال و منطق سازنده باشد تا مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره بیانات مقام معظم رهبری، گفت: امروز مهمترین هدف جنگ نرم دشمن، گرفتن امید و اعتماد به نفسِ ملت ایران است.

سردار محمدی اصل با بیان اینکه دشمن با به کارگیری ابزار رسانه تلاش دارد تا تصویری غیر واقعی از دستاوردها و جریانات انقلاب مانند دفاع مقدس به نمایش بگذارد، افزود: دشمنان در شبکه های دروغین خود برای اجرایی کردن برنامه‌های خود ، خوب را بد و بد را خوب، منکر را معروف و معروف را منکر، معرفی و نشر می دهند.

وی دروغ پردازی را یکی از ابزار های دشمن برای تشویق اذهان جوانان دانست و تاکید داشت: نباید از شبکه های اجتماعی و عصر ارتباطات غافل شد اما با آگاهی و بصیرت، بایستی خوب، بد و راست و دروغ را تشخیص داد، باید با داشتن بصیرت و آگاهی کافی و شناخت درست از دشمنان، مقابل این هجمه ها ایستادگی نمود.

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت: دشمن ناتوان از جنگ تن به تن با کشور ایران است، ولی این هارا در شبکه های دروغین ماهواره ای و شبکه های معاند مجازی حجاب را مورد هدف قرار می دهند و افراد باحجاب را تمسخر می کنند و بی ارزشها را با ارزش جلوه می دهند و ارزش ها را بی ارزش، این چهره شوم و پلید و امپراطوری رسانه ای دشمنان قسم خورده است.

وی با تاکید بر این که علم آموزی یکی از مولفه های اطاعت پذیری از ولایت فقیه است، افزود: برای آینده سازی کشور و رسیدن به قله های مرتفع علمی باید از نظر علمی و فرهنگی و کار اقدام عملی با یکدگیر مشورت داشته باشید و سعی کنید همه در کنار هم برای یک هدف تلاش کنید

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: کشوری که علم ندارد و افراد جامعه آن بی سواد هستند از دشمن ضربه های شدیدی خواهد خورد که این هم از اهداف پلید دشمن در کشور ما برای از بین بردن سواد علمی دانش آموزان، دانشجویان، کودکان و نوجوانان است و در تلاش هستند تحریف هایی در کتاب های درسی و علمی ما بوجود آوردند.

سردار محمدی اصل با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان و دانشجویان در خط مقدم جبهه های جنگ با پیشرفت های علمی که داشتند، پیشتاز بودند، گفت: امروز کشور نیاز به شما جوانان در عرصه های مختلف بویژه عرصه های اقتصادی، فرهنگی، علمی و سیاسی دارد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد