کد خبر: 96582
|
12:39 - 1401/06/20
نسخه چاپی

شهردار اردبیل:

پروژه های عمرانی شهرداری اردبیل به ارزش یک هزار میلیارد امسال افتتاح می شود

پروژه های عمرانی شهرداری اردبیل به ارزش یک هزار میلیارد امسال افتتاح می شود
شهردار اردبیل گفت: امسال پروژه های عمرانی شهرداری اردبیل به ارزش یک هزار میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سبلان ما ،محمود صفری پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: شهرداری ها باید از سیاسی کاری ها به دور بوده و در این رابطه با شما عهد و پیمان می بندم که در انتخابات شرکت نکنم،برای من مشکلی ندارد نماینده ها و یا شورا از من ناراحت باشند مهم خدمت به مردم است.

وی افزود: یک هزار میلیارد تومان پروژه های عمرانی عملیاتی شده شهرداری اردبیل امسال به بهره برداری خواهد رسید؛ پروژه های مشارکتی شهرداری اردبیل به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان عملیاتی شده است.

شهردار اردبیل گفت:  3500نفر قبل از شهرداری بنده نیروی انسانی در شهرداری اردبیل مشغول بکار بودند و بدلیل بازنشستگی اکنون ۲۹۰۰ نفر در این شهرداری در حال خدمت هستند.ورود به شهرداری از طریق نیروی انسانی است و برخی نیروهای شهرداری که در سایر نهادها بودند به خدمت در شهرداری اردبیل فراخوانده شدند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از ۶۰ هزار تن آسفالت ریزی معابر شهری اردبیل انجام شده است تصریح کرد: پروژه های عمرانی شهرداری اردبیل قبل از مسئولیت من، توسط قرارگاه خاتم راکد بود و با تسویه بدهی های قبلی اکنون در حال ادامه می باشد.

صفری افزود: شهرداری اردبیل در تولید پازل، نیوجرسی و جدول شهرداری اردبیل برای استفاده در پروژه های عمرانی به خودکفایی رسیده  است.

انتهای پیام

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد