سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 96587
|
20:49 - 1401/06/20
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

سرمایه‌گذاری در حوزه هنر می تواند جامعه را از مهلکه سقوط نجات می دهد

سرمایه‌گذاری در حوزه هنر می تواند جامعه را از مهلکه سقوط نجات می دهد
استاندار اردبیل با بیان اینکه ما امروز در تلاطم زندگی مادی به وجود حرکت‌های هنری اخلاق‌مدار و ادب‌محور نیاز داریم گفت: قطعاً سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند جامعه را از مهلکه سقوط اخلاقی و انسانی نجات دهد.

به گزارش سبلان ما ، سید حامد عاملی استاندار اردبیل عصر امروز در مراسم  افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع «نهضت سوادآموزی از دریچه هنر» که در حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد گفت: هنرمندان با برخورداری از روح لطیف و سرشار از عاطفه همواره سعی می‌کنند تا در جامعه مروج اخلاق، ادب و معرفت شایسته‌ای باشند که قطعاً سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند جامعه را از مهلکه سقوط اخلاقی و انسانی نجات دهد.

وی افزود: امروز جامعه ما تشنه چنین معارف ارزشمندی است و برای دور شدن از ناهنجاری‌ها ضروری است تا هنر در ابعاد مختلف در جامعه گسترش پیدا کند.

استاندار اردبیل گفت: هنرمندان استان اردبیل نیز همواره سعی کردند تا با موضوع و محوریت مسائل اجتماعی، ارزشی و دینی اخلاقی نیکو و شایسته را در جامعه ترویج داده و به نوعی مروج این اصالت ارزشی باشند.

وی یاد و خاطره حجت‌الاسلام پناهی مدیر توانمند و با سابقه نهضت سوادآموزی و از روحانیون اخلاق‌مدار اردبیل را گرامی داشت و گفت: وجود چنین شخصیت‌هایی زمینه اعتلای ارزش‌ها و مبانی دینی و اخلاقی را در جامعه فراهم می‌آورد.

 

 انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد