کد خبر: 96588
|
08:07 - 1401/06/21
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:

جنگ نرم میدان جدید دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است

جنگ نرم میدان جدید دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: دشمن در میدان جنگ نتوانستند به ما غلبه کنند با استفاده از ابزار جنگ نرم در صدد شکست ماهستند و درحالی که خود مردم صاحب انقلاب و نظام هستند .

به گزارش سبلان ما ، حسین علیی  در سفر یک روزخود  به شهرستان پارس آبادنخست نشستی با پایوران و کارکنان سپاه در حسنینه برگزار کرد و اظهار کرد: وظیفه اصلی نمایندگی ولی فقیه هدایت و صیانت است که این هدایت شامل مجموعه‌های فکری، سیاسی،‌ تربیتی و اخلاقی است .

وی افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی یک وظیفه مهم و ذاتی برای پاسداران است، چراکه این انقلاب تاکنون برای تثبیت خود هزینه فراوانی داده است و باید پاسداران با همان روحیه انقلابی و جهادی نقش آفرین بوده و از دستاوردهای این انقلاب مردمی به خوبی دفاع کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی محقق نمی‌شود مگر با گوش سپردن و تبعیت محض از فرامین رهبری که امروز تک تک افراد در جامعه باید گام دوم انقلاب را پیاده سازی کنند.

حجت الاسلام حسین علیی بعداز این دیدار ،نشستی  با فراگیران آموزشی برگ سبز بسیج  برگزار کرد و ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه محرم حضور فراگیر آحاد بسیج در عرصه‌های مختلف را خنثی کننده طرح‌های خبیثانه دشمن عنوان کرد.

مسوول دفتر نمایندگی ولایت فقیه در سپاه استان اردبیل ادامه داد : دشمن در میدان جنگ نتوانستند به ما غلبه کنند با استفاده از ابزار جنگ نرم در صدد شکست ماهستند و درحالی که خود مردم صاحب انقلاب و نظام هستند .

حجت الاسلام علیی با تاکید بر اینکه نیروی عظیم بسیج در تمام بحران‌ها و برهه‌ها حضور داشته است و در درون کشور و در بیرون کشور تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: بسیج نیرویی است که چشمداشتی ندارد و با اخلاص و فی سبیل الله برای پیشرفت کشور کار می‌کند.

علیی از دفتر گردان امام حسین (ع) تیپ حضرت عباس (ع) بازدیدو نشستی با پایوران این گردان برگزار کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) در دیدار با خانواده شهید جواد مجردگفت : اگر می‌خواهیم انقلاب به ثمر برسد باید به وصیت نامه شهدا عمل کنیم که همه شهدا گفتند باید پشتیبان ولایت فقیه باشید.

حجت الاسلام علیی با بیان اینکه باید پیوند قلبی و عملی با ولایت داشت، خاطرنشان کرد: شهدا خود را متصل به ولایت کردند و ماندگار شدند.

وی با اشاره به مشکلات زندگی همسران شهدا و با بیان اینکه بدون تردید، روح شهید بزرگترین حامی و پشتیبان در امورات زندگی است، خطاب به همسر شهید مجرد گفت: در شرایطی که جهادگونه زندگی می کنید و هم نقش پدر و هم نقش مادر را برای فرزندان ایفا می کنید، قطعا با عنایت خداوند مشکلات بر شما آسان می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه امید است خداوند توان مضاعفی برای تربیت فرزندان در مسیر شهدا به همسران شهدا عنایت کند، تأکید کرد: خانواده های معظم شهدا چشم و چراغ و افتخار جامعه هستند و ما نباید از آن ها غافل شویم.

وی خواستار توجه به سیره شهدا شد و گفت: مکتوب سازی سیره زندگی شهدا موجب می‌شود که فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های دیگر انتقال یابد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل  با حضور در منزل  حجت الاسلام رمضانی روحانی پیشکسوت شهرستان پارس آبادو امام جماعتی که 51 سال است نماز جماعت برپا می کند  با وی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام رمضانی که از زمان تاسیس مسجد جامع تا کنون امامت نماز جماعت این مسجد قدیمی را بر عهده دارد و 51 سال است که در این مسجد به برپایی نماز جماعت مشغول بوده و روحانی است که اولین نماز جماعت پارس آباد را در این مسجد برپا کرده است.

وی افزود: مجموعه سپاه جدا از روحانیت نبوده و نخواهد بود و ما معتقدیم تعامل این دو قشر می تواند در مقابل دشمن نقش مهمی ایفا کند همان طور که این امر تا به حال به خوبی اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام رمضانی نیز گفت : امروز مجموعه سپاه از هر روز دیگری انقلابی تر و ولایی تر است چرا که در عرصه معنویت کارهای اساسی و بسیار خوبی انجام داده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) درادامه سفر یک روزه خود به همراه فرمانده سپاه پارس آباد و فرمانده هنگ مرزی از پاسگاه مرزی تازه کند که در نقطه صفر مرزی بین کشور ایران و آذربایجان قرار دارد بازدیدکرد وگفت :  از دلاور مردان عرصه نظم و امنیت، هنگ مرزی در ارائه و ارتقاء امنیت مطلوب، تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد