کد خبر: 96595
|
12:57 - 1401/06/21
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد :

جنگ ترکیبی دشمن در صدد خدشه دار کردن حماسه حسینی (ع) است

جنگ ترکیبی دشمن در صدد خدشه دار کردن حماسه حسینی (ع) است
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: دشمن در جنگ ترکیبی در تلاش برای کمرنگ کردن حماسه حسینی و ارزش های دینی در میان ملت ایران و ملت های مسلمان است که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ حسینی هنوز در جامعه اسلامی پر رنگ است.

به گزارش سبلان ما ، سرهنگ علی پیرجاهد پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای روستای امیرخانلو کندی بخش تازه کند اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران وارثان و صاحبان انقلاب هستند و اقتداری که جمهوری اسلامی امروزه در جهان شاهدان هستیم مدیون ایثارگری های شهدا و خانواده شهدا است و خانواده شهدا و ایثارگران وارثان و صاحبان انقلاب هستند، لذا باید قدردان رشادت های شهدا باشیم و در مسیر و رهنمود های مقام معظم رهبری گام برداریم .

وی شهدا را چراغ هدایت برای نسل امروز برشمرد و افزود:شهدای مدافع  دوران دافاع مقدس و شهدای حرم با عشق به خاندان اهل بیت از با ارزش ترین داشته خود که همانا جانشان بود گذشتند.

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان پارس آبادگفت: شهدا از ارزشهای مهم انقلاب و آزادگان سند آرمان های نظام هستند و بزرگداشت نام و یادشان مهمترین وظیفه ماست.و باید در این راه ثابت قدم باشیم و از این ارزشها جدا نشویم که هر چه داریم از شهدا و بزرگی شهداست.

وی به توطئه ها و تلاش های همیشگی دشمنان در راستای خدشه دار کردن ارزش های انقلابی و دینی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن در جنگ ترکیبی در تلاش برای کمرنگ کردن حماسه حسینی  و ارزش های دینی در میان ملت ایران و ملت های مسلمان است که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ حسینی هنوز در جامعه اسلامی پر رنگ است.

وی مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را یکی از مهمترین ابعاد شعور حسینی دانست و ادامه داد: حماسه عاشورا به ما درس می دهد که باید در مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان مقاومت کنیم.

پیرجاهد ادامه داد: به برکت انقلاب و تاسی از مکتب عاشورا، امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و ملت ایران در امتداد عاشورا ایستاده است.

وی خاطر نشان کرد: یادواره شهدا درس ایثار و شهادت است و شهدا ضمن آموختن ایثار و درس مقاومت ، درس روشنگری و آینده نگری است و در واقع شهدا پیام ایستادگی، روشنگری و آینده نگری به ما آموختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد افزود: ادامه راه شهدا و آزادگان و رزمندگان بعنوان سند مملکت ما و آرمان های نظام مهم است و نباید  لحظه ای در این راه سستی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهید با ایثارگری خود راه را برای ما روشن کرده است، افزود:  شهدا افراد با گذشتی بودند که در راه وطن جان عزیر خود را فدا کردند و خانواده های شهدا با ادامه راه شهدا، ایثار آنان را ادامه می دهندوعظمت و اقتدار امروز کشور به خاطر رشادت های شهدا است

خبرنگار: اشرف دادده

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد