کد خبر: 96602
|
12:26 - 1401/06/22
نسخه چاپی

امام جمعه مشگین شهر :

تکریم ارباب رجوع در برخی ادارات مشگین رعایت نمی شود

تکریم ارباب رجوع در برخی ادارات مشگین رعایت نمی شود
امام جمعه مشگین شهر گفت: متاسفانه در برخی ادارات شهرستان مشگین شهر برخورد مناسب با ارباب رجوع نمی شود که ریاست اداره باید شیوه برخورد با مردم را اصلاح کند.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام رضا باوقار پیش از ظهر امروز  جلسه شورای اداری مشگین شهر گفت: دولت مردمی جهادی و انقلابی روی کار آمده و در خدمت ملت و ایران اسلامی است مردمی بودن و زیست ساده یکی از شاخصه های دولت مردمی است، نرم‌خویی و تواضع با مردم یکی دیگر از شاخصه های دولت انقلابی است که متاسفانه در برخی ادارات شهرستان مشگین شهر برخورد مناسب با ارباب رجوع نمی شود که ریاست اداره باید شیوه برخورد با مردم را اصلاح کند.

وی افزود: عذر خواهی از‌مردم در قبال وعده‌هایی که به مردم داده شده اما در اجرای آن خللی ایجاد شده از دیگر شاخصه های دولت مردمی است.

امام جمعه مشگین شهر گفت: احساس مسئولیت در مسئولان از شاخصه های دیگر دولت مردمی است که باید به جد پیگیری شود چرا که دولت به دنبال حل مشکلات مردمی است و مسئولان شهرستان نیز به تبعیت از دولت در قبال مردم احساس مسئولیت کنند.

وی خاطر نشان‌کرد: مهمترین دغدغه دولت خدمت به طبقات محروم جامعه است که مورد تاکید مقام‌معظم رهبری نیز است و مسئولان باید با برنامه و با برنامه ریزی امورات را پیش ببرند چرا که بدون برنامه هیچ کاری پیش نخواهد رفت و در کنار آن نظارت بر بازار و پروژه های عمرانی است.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد