سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 96606
|
20:43 - 1401/06/22
نسخه چاپی

آیین گرامیداشت روز ملی سینما در مشگین شهر/ اولین مجله الکترونیکی کانون عکاسان مشگین شهر رونمایی شد

آیین گرامیداشت روز ملی سینما در مشگین شهر/ اولین مجله الکترونیکی کانون عکاسان مشگین شهر رونمایی شد
مسئول بسیج هنرمندان مشگین شهر به جایگاه سینمای ایران اشاره کرد و گفت: جایگاه سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی عرضه هنر متعهدانه و با مضامین ارزشی و اخلاقی در دنیای تصویر با حضور سینماگران متعهد است.

به گزارش سبلان ما ، مراسم گرامیداشت روز ملی سینما به همت انجمن سینمای جوان ایران دفتر مشگین شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان برگزار شد.

مهدی توحیدی رئیس انجمن سینمای جوان ضمن عرض تبریک روز ملی سینما و تشکر از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، گزارشی از اقدامات یک ساله فعایت ها و تولیدات فیلم، برپایی نمایشگاههای هنری و برنامه های آموزشی انجمن سینمای جوان ارائه و خواستار پیگیری  و حمایت مسئولین جهت تهیه زمین مناسب برای احداث ساختمان انجمن سینمای جوان در شهرستان شد .

 جعفری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان مشگین شهر گفت: عرصه سینما در دنیا عرصه بسیار مهم وتاثیر گذاری است هم در بحث جریان سازی فرهنگی و رسانه ای و هم در انتقال فرهنگ ها و ارزشهای یک کشور و ملت و در واقع هنر جذاب فیلم و در تعاملی ماندگار با سایر رشته های هنری و بکارگیری تکنولوژی های روز  تصویرگر انسانیت، آرمان ها  و مطالبات جامعه بشری است.

وی افزود: جایگاه سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی عرضه هنر متعهدانه و با مضامین ارزشی  و اخلاقی در دنیای تصویر با حضور سینماگران متعهد است

وی گفت: از مولفه ها و موفقیت های یک مجموعه بستر سازی مناسب، توجه به امر آموزش صحیح، شناخت رسالت ها و در نهایت تربیت نیروی انسانی  متعهد و ارزشی برای تولیدات هنری بخصوص در عرصه سینما از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است .

در این نشست، نوبخت ریاست شورای اسلامی مشگین شهر هم ضمن قدردانی از تلاشها و اقدامات خوب انجمن سینمای جوان، قول مساعد جهت پیگیری زمین مورد نیاز و مناسب برای احداث ساختمان و حمایت از برنامه های فرهنگی وهنری داد.

در پایان مراسم از اولین مجله الکترونیکی کانون عکاسان انجمن سینمای جوان مشگین شهر رونمایی شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد