سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96608
|
08:52 - 1401/06/23
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

ایستگاه پمپاژ آرانچی به موران راه اندازی می شود/ آبرسانی به ۴۴روستای بخش مرکزی و موران شهرستان گرمی

ایستگاه پمپاژ آرانچی به موران راه اندازی می شود/ آبرسانی به ۴۴روستای بخش مرکزی و موران شهرستان گرمی
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با حضور در شهرستان گرمی از پروژه های آبرسانی روستاهای سینه سر، هاچاکند، شیلو علیا و آرانچی این شهرستان بازدید و در جریان خدمت رسانی گروه های جهادی به مردم این مناطق قرار گرفت.

به گزارش سبلان ما ،سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) صبح امروز با حضور در شهرستان گرمی  از پروژه های آبرسانی روستاهای سینه سر، هاچاکند، شیلو علیا و آرانچی این شهرستان بازدید و در جریان خدمت رسانی گروه های جهادی به مردم این مناطق قرار گرفت.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این بازدید با بیان اینکه محرومیت زدایی و طرح آبرسانی پایدار به روستاها از الویت های اصلی بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل است، گفت: در این راستا آبرسانی به ۴۴روستای بخش مرکزی و موران با تکمیل فاز ۱ و ۲ و احداث مجتمع آبرسانی داشدیبی با اعتبار بالغ بر ۴۲۰میلیارد ریال در حال اجرا است و طبق برنامه ریزی و زمانبندی مشخص شده تمام روستاهای هدف از آب پایدار برخوردار می شود.

 وی افزود: با راه اندازی ایستگاه پمپاژ آرانچی به موران نیز ۱۷روستای تابع شهرستان گرمی از نعمت آب شرب بهرمند خواهند شد.

شایان ذکر است تجهیز ایستگاه پمپاژ آرانچی با اعتبار بیش از ۵میلیارد تومان هزینه انجام گرفته و سیستم برق رسانی و تجهیز آبرسانی ایستگاه توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد