سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96620
|
21:17 - 1401/06/23
نسخه چاپی

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل :

جشنواره استانی کاریکاتور با محوریت «آسیب‌های اجتماعی» در پارس‌آباد برگزار می شود

جشنواره استانی کاریکاتور با محوریت «آسیب‌های اجتماعی» در پارس‌آباد برگزار می شود
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جشنواره استانی کاریکاتور با محوریت «آسیب‌های اجتماعی» در پارس‌آباد مغان برگزار می‌شود.

به گزارش سبلان ما ، سعید نوریان معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره کاریکاتور در پارس آباد خبرداد و گفت: این جشنواره مهرماه امسال با اهداف امید و نشاط‌آفرینی، تقویت بنیان خانواده، کاهش آسیب‌های اجتماعی، تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: فراخوان جشنواره منتشر شده و شرایط جشنواره نیز برای شرکت‌کنندگان تبیین و تشریح شده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تکنیک خلق آثار در این جشنواره آزاد است و آثار باید بدون قاب و پاسبارتو ارائه شود.

نوریان با بیان اینکه هنرمندان می‌توانند حداکثر با سه اثر در جشنواره شرکت کنند، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد ارسال کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای آثار برگزیده اول مبلغ ۳۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر و کاتالوگ دیجیتالی اعطا خواهد شد و برای برگزیده دوم ۲۰ میلیون ریال و برگزیده سوم نیز ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

نوریان مهلت ارسال آثار را پنج مهرماه ۱۴۰۱ اعلام کرد و ادامه داد: اعلام آثار پذیرفته شده تا ۱۰ مهر و افتتاح نمایشگاه نیز ۱۴ مهرماه خواهد بود که امیدواریم آثار ارزشمندی از سوی هنرمندان استان در رشته کاریکاتور به این جشنواره ارسال شود.

وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان با ارسال آثار خود می‌توانند آن را در نمایشگاه، فضای مجازی و مطبوعات با نام «هنرمند» منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار دهند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم جشنواره استانی کاریکاتور با موضوع «آسیب‌های اجتماعی» در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» بتواند به شرایط مطلوب رفع این آسیب‌ها و ارتقای اخلاق و ادب انسانی کمک کند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد