سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96623
|
09:12 - 1401/06/24
نسخه چاپی

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل:

وظایف دستگاه‌ها در خصوص رویداد اردبیل ۲۰۲۳ تبیین می شود

وظایف دستگاه‌ها در خصوص رویداد اردبیل ۲۰۲۳ تبیین می شود
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از دستگاه‌های اجرایی مشارکت‌کننده در برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳، خواست تا پیشنهادها و برنامه‌های خود در راستای برگزاری شکوهمند آن به دبیرخانه مربوطه ارائه کنند.

به گزارش سبلان ما ، فردین عینی در جلسه نمایندگان دستگاه‌های مختلف استان با موضوع تبیین وظایف دستگاه‌ها در خصوص رویداد اردبیل ۲۰۲۳ از دستگاه‌های استان خواست، نسبت به تحقق وظایف تعیین شده برنامه ریزی و تلاش کنند.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: باید ادارات و دستگاه‌های دخیل در برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ نماینده ثابت و تام‌الاختیار خود را به دبیرخانه معرفی کنند تا مکاتبات و پیگیری امور محوله از این طریق انجام شود.

عینی ادامه داد: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ فرصت مغتنمی برای استان است تا با مشارکت همه دستگاه‌ها ظرفیت‌های گردشگری خود را در سطح بین‌المللی معرفی کنیم و این امر به عزم جدی در سطح استان نیاز دارد.

وزیران گردشگری کشورهای عضو اکو در نشستی که در مهر ماه ۱۳۹۸ در خجند تاجیکستان برای توسعه گردشگری مشترک بین این کشورها برگزار شد، شهر ساری را برای سال ۲۰۲۲ و اردبیل را برای سال ۲۰۲۳ به عنوان پایتخت گردشگری این کشورها انتخاب و تصویب کردند. براین اساس برنامه‌های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ از اواخر آذرماه و اوایل دی ماه امسال با آغاز سال نو میلادی و با حضور وزرای گردشگری و سفرا و مهمانان خارجی و داخلی دیگر در اردبیل شروع خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد