سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96630
|
09:54 - 1401/06/25
نسخه چاپی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

۹۹ درصد دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند/ رفع مشکل گرمایش 200 مدرسه در استان

۹۹ درصد دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند/ رفع مشکل گرمایش 200 مدرسه در استان
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از نام نویسی ۹۹ درصد دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید خبرداد و گفت: از مدیران انتظار دارم اولویت بندی امور، نظارت و ارزیابی کارها، قاطعیت در اقدامات، تمرین روحیه کار تیمی، شناسایی ضعف مدارس و جبران کاستی‌ها، تمرکز روی هدف‌ها، رفع تشتت و دوگانگی در حوزه کار، منعطف و بخشنده بودن و خلق آرامش را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

به گزارش سبلان ما ، کلام الله صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از نام نویسی ۹۹ درصد دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید خبرداد و گفت: از مدیران انتظار دارم اولویت بندی امور، نظارت و ارزیابی کارها، قاطعیت در اقدامات، تمرین روحیه کار تیمی، شناسایی ضعف مدارس و جبران کاستی‌ها، تمرکز روی هدف‌ها، رفع تشتت و دوگانگی در حوزه کار، منعطف و بخشنده بودن و خلق آرامش را در سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی افزود: اختصاص ۳۹ هزار میلیارد تومان به رتبه بندی معلمان، نگاه ویژه دولت سیزدهم به این قشر فرهیخته را می‌رساند و با توجه دولت، ۵۰ میلیارد تومان در دو مرحله برای تجهیز مدارس استان تامین شده است.

صفری ادامه داد: ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار نیز از ناحیه دولت محترم برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های آموزشی کشور منظور شده که حدود ۲۸ طرح و پروژه در حوزه استان اردبیل است و تلاش می‌کنیم نمونه‌ای از مدرسه داالفنون را در اردبیل راه‌اندازی کنیم که محل احداث آن شناسایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در ۲۰۰ مدرسه استان برای رفع مشکل گرمایش اقدام کرده‌ایم و سرانه ورزش ما در استان ۲۱ متر مربع و در کشور ۴۰ متر مربع است و از ۲ هزار و ۵۵۰ مدرسه در سراسر استان اردبیل ۵۰۰ مدرسه فاقد نمازخانه است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد