سرویس: اقتصادی
کد خبر: 96655
|
08:48 - 1401/06/28
نسخه چاپی

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل:

خرید تضمینی ۲۳۳هزار تن گندم از کشاورزان استان اردبیل/ پرداخت ۱۷هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال به گندمکاران استان

خرید تضمینی ۲۳۳هزار تن گندم از کشاورزان استان اردبیل/  پرداخت  ۱۷هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال به گندمکاران استان
مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل بهای گندم خریداری شده کشاورزان از سه محل هدفمندی یارانه، بودجه و شرکت خدمات بازرگانی قابل پرداخت است که در استان اردبیل از این سه محل در مجموع۷۵۰۰ میلیارد ریال به کشاورزان استان پرداخت می‌شود.

به گزارش سبلان ما ،علی نوبخت  مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت  مطالبات گندمکاران استان اشاره کرد و گفت:از ۲۶هزار و ۹۰۰میلیارد ریال خرید تضمینی گندم تاکنون ۱۷هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال به گندمکاران استان پرداخت شده است.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: از ۱۷ خرداد ماه خرید گندم از کشاورزان در مراکز خرید استان شروع شده و تاکنون ۲۳۳هزار تن گندم بصورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی افزود پیگیری‌های لازم برای پرداخت مطالبات گندم کاران انجام شده است و کشاورزان استان اردبیل هیچ نگرانی درباره به تعویق افتادن پرداخت بهای گندم نداشته باشند.

نوبخت گفت: بهای گندم خریداری شده کشاورزان از سه محل هدفمندی یارانه، بودجه و شرکت خدمات بازرگانی قابل پرداخت است که در استان اردبیل از این سه محل در مجموع۷۵۰۰ میلیارد ریال به کشاورزان استان پرداخت می‌شود.

نوبخت با اشاره به فعالیت ۴۴ مرکز خرید گندم در استان گفت: این مراکز شامل مراکز خرید ملکی، سیلوهای بخش خصوصی و مباشر جهت خرید محصول گندم در استان اردبیل است که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تجهیز و آماده شده است.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد