سرویس: ورزشی
کد خبر: 96662
|
12:28 - 1401/06/28
نسخه چاپی

در بازدید وزیر ورزش و جوانان از شهرستان نیر مطرح شد؛

دهکده المپیک 120هکتاری در شهرستان نیر احداث می شود/ توسعه امکانات ورزشی، لازمه بالندگی ورزش در شهرستان ها

دهکده المپیک 120هکتاری در شهرستان نیر احداث می شود/ توسعه امکانات ورزشی، لازمه بالندگی ورزش در شهرستان ها
نائب رئیس مجلس در بازدید وزیر ورزش از امکانات شهرستان نیر گفت: در صورت تامین ۱۲۰ هکتار از اراضی روستای شیران به شرط بلامعارض بودن، مقدمات ایجاد دهکده المپیک در شهرستان نیر فراهم می شود.

به گزارش سبلان ما ، سید حمید سجادیوزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز در بازدید از مجموعه های ورزشی و فرهنگی شهرستان نیرتوسعه امکانات ورزشی را برای بالندگی و تعالی ورزش شهرستان لازم  و ضروری دانست 

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: زیرساخت‌های ورزشی شهرستان نیر برای تکمیل و قابل استفاده شدن به اعتبارات مکفی نیازمند است و با اعتبارات محدود کار خاصی صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: در اراضی روستای شیران شهرستان نیر امکان ایجاد دهکده المپیک وجود دارد و در صورت تامین ۱۲۰ هکتار از اراضی روستای شیران و به شرط بلامعارض بودن زمین‌های مد نظر، اراضی به وزارت ورزش و جوانان واگذار خواهد شد تا مقدمات ایجاد دهکده المپیک در شهرستان نیر فراهم شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با بیان اینکه اهالی روستای شیران اغلب ورزشکار صنعتگر و پیمانکار پروژه های ساختمانی هستند گفت: امکان استفاده از ظرفیت مردم در احداث زیرساختهای ورزشی وجود دارد.

شهرام محمدی فرماندار نیر هم با اشاره به وجود اراضی لازم برای احداث دهکده المپیک، خواستار نظر مساعد وزیر ورزش و جوانان در این خصوص شد.

وی به تشریح ظرفیت های شهرستان نیر پرداخت و گفت: شهرستان نیر دارای ۶ آب معدنی شناخته شده است و اماکن گردشگری و ورزشی نیر عمدتا با اهداف سلامت محور پیگیری و اجرا می‌شود.

در جریان این بازدید از سالن کشتی، سالن حجاب و خوابگاه ورزشی شهرستان نیر، جمعی از ورزشکاران این شهرستان خواستار توسعه امکانات ورزشی در این شهرستان شدند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد