کد خبر: 96668
|
00:01 - 1401/06/29
نسخه چاپی

اعتبار 100 میلیاردی حاصل سفر وزیر ورزش به اردبیل بود

اعتبار 100 میلیاردی حاصل سفر وزیر ورزش به اردبیل بود
حاصل سفر یک روزه وزیر ورزش به اردبیل اعتبار 100 میلیاردی بود.

به گزارش سبلان ما ،جمع بندی نتایج سفر یک روزه نائب رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان طی جلسه ای در محل فرودگاه اردبیل مورد بررسی قرار گرفت و صورتجلسه ای برای پیگیری های بعدی تنظیم شد که بر اساس آن، حدود۱۰۰۰ میلیارد ریال به پروژه های اردبیل، نیر، نمین و سرعین اختصاص یافت.

۲۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی و تعمیرات خانه کشتی نیر و ۱۰۰ میلیارد ریال برای سرعین و ۴۰۰ میلیارد ریال برای ورزشگاه تختی و علی دایی و ۱۵۰ میلیارد ریال برای شهرستان نمین از جمله مصوبه های این جلسه بود.

سیدحامد عاملی در نشست جمع‌بندی سفر یک روزه وزیر ورزش‌وجوانان به استان اظهار کرد: بخشی از قهرمانان شاخص کشورمان از خطه استان اردبیل بودند و تجربه نشان داده است که سرمایه‌گذاری مناسب و معقول در ورزش استان، بازدهی و نتیجه چندین برابری را در پی دارد.

وی افزود: وضعیت ورزش استان اردبیل با وجود پتانسیل در بخش‌های گوناگون، نامطلوب است که برای ارتقای این وضعیت باید در حوزه منابع و اعتبارات، توجه‌ ویژه ملی انجام شود.

لزوم توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ورزش استان اردبیل

استاندار اردبیل تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در ورزش، از سوی دو بخش دولتی و خصوصی انجام می‌شود و بخش قابل توجهی از سرمایه‌گذاری خصوصی در ورزش کشورمان از طریق صنایع فعال انجام می‌شود.

عاملی بیان کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل ضعیف است که البته علل مختلفی از جمله نبود زیرساخت‌های لازم ارتباطی است که در ماه‌های گذشته به‌دنبال ایجاد و تکمیل این زیرساخت‌ها بوده‌ایم.

وی گفت: برخی پروژه‌های استان اردبیل که در حدود یک دهه و بیش‌تر در حوزه اجرایی نیمه‌تمام بود، طی هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد