کد خبر: 96673
|
17:03 - 1401/06/29
نسخه چاپی

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل:

نهمین کنگره بین‌المللی پژوهشی با حضور 400 دانشجو در اردبیل برگزار می شود

نهمین کنگره بین‌المللی  پژوهشی با حضور 400 دانشجو در اردبیل برگزار می شود
فرهاد پور فرضی گفت: بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی با حضور 400 پژوهشگر داخلی و خارجی در اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سبلان ما ،فرهاد پور فرضی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اردبیل اظهار داشت: بیست و سومین کنگره ملی سالیانه و نهمین کنگره بین المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی با حضور 400 پژوهشگر داخلی و خارجی از پنجم مهر ماه به مدت سه روز در اردبیل برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از کنگره در مجموع میزبان 750 میمهان داخلی و خارجی خواهیم بود افزود:  دانشجویان پزشکی از پنج کشور آذربایجان، ترکیه، بحرین، فنلاند و ازبکستان در بخش بین الملل این کنگره خشرکت خواهند کرد.

سرپرست علمی بیست و سومین کنگره ملی و بین‌المللی سالانه و نهمین کنگره بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی گفت: یک هزار و ۸۹۴  مقاله از سوی دانشجویان داخلی و خارجی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده که از میان آنها، ۷۱۷ مقاله به منظور ارائه به صورت سخنرانی، پوستر و ای.پوستر انتخاب شده است و در شاهد افزایش ۱.۵ برابری شمار مقاله‌های ارائه شده برای شرکت در این کنگره علمی و پژوهشی سالانه دانشجویی هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به بین المللی بودن این رویداد فرصت مغتنمی است تا با فرهنگ، تاریخ و آداب و رسوم اردبیل شرکت کنندگان آشنا شوند و از آثار و بناهای تاریخی و مناطق گردشگری این استان بازدید کنند.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد