سرویس: اقتصادی
کد خبر: 96688
|
09:05 - 1401/06/30
نسخه چاپی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل:

معرفی سه هزار و ۸۰۰ طرح اقتصادی به بانک های عامل/ 8 سد معیشتی در استان به بهره برداری می رسد

معرفی  سه هزار و ۸۰۰ طرح اقتصادی به بانک های عامل/ 8 سد معیشتی در استان به بهره برداری می رسد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: هشت سد معیشتی در این استان در دست اجرا است که تا پایان امسال تکمیل و بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش سبلان ما ،داوود شایقیرئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل  صبح امروز در جمع خبرنگاران  بهمصوبات سفر رئیس جمهور به استان اردبیل اشاره کرد و گفت: هشت سد معیشتی در این استان در دست اجرا است که تا پایان امسال تکمیل و بهره‌برداری می‌رسد.

درباره پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان هم گفت: سه هزار و ۸۰۰ طرح با رقم تسهیلات ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به ۱۲ بانک عامل استان معرفی شده که از این رقم برای یک هزار و ۴۸۰ طرح بالغ بر ۲۷هزار میلیارد ریال پرداخت شده و سعی بر این است تا آخر امسال بخش عمده ای از این منابع پرداخت شود.

وی همچنین با اشاره به تجهیز فرودگاه اردبیل به سیستم لاینینگ(خاک برداری) و تعمیر و تجهیز باند اصلی این فرودگاه گفت: راه اندازی شرکت هواپیمایی مطابق با ظرفیت‌های این استان می تواند به بهبود سفرهای هوایی کمک کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل همچنین درباره تامین اعتبار بیمارستان نجف زاده اردبیل افزود: قرار شد ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یابد تا با افتتاح آن مشکلات درمان و بهداشت استان به حداقل برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: ۳۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل فضاهای آموزشی و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز برای زیرساخت‌های صنعت برق در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد