سرویس: سیاسی
کد خبر: 96697
|
07:26 - 1401/06/31
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

حفظ عفاف و حجاب جامعه، مطالبه شهدا از مردم است/شهدا، تا ابد پرچم ایران را بالا نگه داشته اند

حفظ عفاف و حجاب جامعه، مطالبه شهدا از مردم است/شهدا، تا ابد پرچم ایران را بالا نگه داشته اند
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه دفاع دیروز، بازدارندگی امروز است به وصایای شهدا اشاره کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ عفاف و حجاب در جامعه، مطالبه شهدا از ما است و ما موظف به حراست از دستاوردهای شهدا هستیم.

سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، با بیان اینکه شهدا ستارگان ما در مسیر زندکی هستند به تبیین وصایای شهدا پرداخت و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و دفاع از حریم عفاف و حجاب ویژگی های نهفته در وصیت نامه های شهدا است که در واقع مطالبه انها از مردم هم جز این نیست. 

وی هویت، شناسنامه، اقتدار و سربلندی ملت را تداوم راه شهدا عنوان کرد و گفت. علی رغم مشکلات متعدد سیاسی و اقتصادی، آرامش و امنیت حاکم بر کشور برگرفته از ایثارو فداکاری شهدا است.

محمدی اصل در ادامه سخنان خود به بیانات بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر اتحاد و همدلی ایجاد شود، صحنه های بی بدیل دوران دفاع مقدس نیز تکرار خواهد شد.

وی به لجن پراکنی و دروغ پردازی دشمنان انقلاب اشاره کرد و گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این افراد عددی نیستند که بخواهیم در مورد انها حرف بزنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه معاندین و معارضین جایی در این کشور پهناور ندارند، گفت: بزودی و برای همیشه این اعمال ناپسند و شیطانی ریشه کن خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مولفه های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: خدا محور بودن، داشتن روحیه تهاجمی در کنار کار تدافعی، عزت طلبی و اقتدار، مردمی بودن و دفاع از حرمین ، وحدت و همدلی و برادری از جمله مهمترین عوامل موفقیت رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس بود.

محمدی اصل با بیان اینکه دفاع دیروز ، بازدارندگی امروز است، گفت: همه ما امروز موظف هستیم گنجینه های دفاع مقدس را استخراج و همراه با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه نهادینه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان تشابه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با جبهه مقاومت و دفاع از حرمین پرداخت و گفت: در هر دو عرصه رزمندگان با خواهش و التماس به مسئولین جهت اعزام به مناطق عملیاتی و مبارزه با کفر و استکبار  تلاش می کردند.

این یادگار دوران دفاع مقدس از روح ایمان، اعتقاد قوی و تلاش جهادی در کنار بصیرت افزایی به عنوان سلاح های رزمندگان اسلام در رویایی با استکبار نام برد و گفت: هرچند امروز شهدایی چون مدافع حرم هاشم دهقانی نیا که با تماو وجود، رشادت و شجاعت تمام در برابر مستکبرین ایستادگی کردند امروز در جمع ما نیست اما ده ها هاشم دهقانی نیای دیگر هستند که اماده جانفشانی در راه اسلام و حراست از مرزهای کشور هستند.

وی به توطئه های دشمنان برای نا آرام کردن کشور اشاره کرد و گفت: مبارزه با نفس، قاچاقچیان، معاندین و معارضین در توطئه های روز افزون دشمنان نیازمند خود اتکانی و خودکفایی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به تجربیات دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز با بهرمندی از تجربیات 8 سال دفاع مقدس آماده عزت آفرینی و اقتدار در کشور هستیم.

وی پیشرفت های روز افزون کشور را یادآور شد و گفت: امروز جهاد تبیین برای برجسته کردن پیشرفت های کشور در جامعه واجب است.

وی با بیان اینکه جنگ زدگی باعث رشد و پیشرفت و شکوه و اقتدار ما شد، گفت: در عرصه جنگ نرم جامعه ما نیازمند مالک اشترها و عمارهایی است که با بصیرت افزایی های مستمر در جامعه ملت عاشورایی ما را بیش از گذشته آماده مقابله با توطئه های دشمنان کنند.

 

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد