سرویس: سیاسی
کد خبر: 96707
|
15:45 - 1401/07/01
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

افق چندین ساله با هدف پذیرش گردشگران بین‌المللی ترسیم می شود

افق چندین ساله با هدف پذیرش گردشگران بین‌المللی ترسیم می شود
استاندار اردبیل گفت: باید در طراحی و اجرای طرح‌های گردشگری استان اردبیل، افق چندین ساله را با لحاظ پذیرش گردشگران بین‌المللی در نظر بگیریم.

به گزارش سبلان ما ، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل بعد از ظهر امروز در نشست عمران شهری که با محوریت بررسی طرح گردشگری دریاچه پیله‌سحران (شورگلی) برگزار شد، گفت: باید در طراحی و اجرای طرح‌های گردشگری استان اردبیل، افق چندین ساله را با لحاظ پذیرش گردشگران بین‌المللی در نظر بگیریم.

وی افزود: استان اردبیل دارای ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری است اما استفاده بهینه‌ای از این ظرفیت‌ها برای حضور گردشگران بین‌المللی نشده که توجه به نیازمندی‌های سنین و سلیقه‌های مختلف در یک مکان گردشگری و تفریحی، ضروری است.

استاندار اردبیل بیان کرد: بررسی تمامی جوانب و برآورد سرمایه مورد نیاز برای طرح پیشنهادی گردشگری در محدوده دریاچه پیله‌سحران لازم بوده و باید با توجه به وجود جذابیت‌های کم‌نظیر در این منطقه، ایده تکمیلی نیز تهیه و ارائه شود.

در این نشست مشاور و سرمایه‌گذار این طرح گردشگری گزارشی از طرح تهیه‌ شده ارائه کرد و همچنین در ادامه نشست با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل، طرح بازگشایی محدوده بازار و مجموعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی بررسی شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد