سرویس: سیاسی
کد خبر: 96726
|
22:40 - 1401/07/03
نسخه چاپی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع):

ذلت و خواری، تنها ارمغان فتنه‌ها برای دشمنان است/ جهاد امیدآفرینی در جامعه تبیین شود

ذلت و خواری، تنها ارمغان فتنه‌ها برای دشمنان است/ جهاد امیدآفرینی در جامعه تبیین شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه جبهه باطل در برابر وعده الهی عددی نیست به عبرت های تاریخی اشاره کرد و گفت: وعده های فریب امریکا و غرب، یادآور وعده زبیریان است و جوانان کشور باعبرت از تاریخ و بصیرت افزایی نباید به دام دشمن بیافتند.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در اجتماع عظیم امت رسول الله دارالارشاد اردبیل خواستار هوشیاری مردم و بصیرت افزایی آنها در فتنه ها شد و گفت: مردم با بصیرت کشور ضمن اعلام انزجار از آشوب گران، توهین کنندگان به اسلام، مساجد و پرچم مقدس کشور از پلیس و نیروهای نظامی و انتظامی به خاطر تامین امنیت مردم قدردانی کردند.

وی به ابعاد پیدا و پنهان فتنه ها بر گرفته از احادیث پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: ریزش ها هرچند نگران کننده است، اما رویش ها از الطاف و ابعاد پنهان فتنه برای کشور است.

حجت الاسلام علیی در ادامه سخنان خود فتنه در تاریخ اسلام شاره کرد و گفت: ارتداد سیاسی در فتنه به دنبال جداسازی مردم از ولایت است.

وی به ابعاد فتنه در نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: فتنه ناشناخته شکل می گیرد و چون شبه ناک است قدرت تشخیص ان بسیار سخت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)  به انواع فتنه بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فتنه های 78، 88،96 و 98 تنها یک روند را دنبال می کردند  و آن جدایی مردم از ولایت بود.

وی افزود: هرچه جلوتر می رویم راهبرد دشمنان نیز تغییر کرده و فتنه ها پیچیده تر می شود.

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه فتنه گران با توهین و اعراب سعی دارند امنیت کشور را زیر سوال ببرند، گفت: قطار انقلاب به پشتوانه مردم اسلام تئوری را به نسخه حکومتی آن تبدیل کرده است و این برای دشمن خطرناک تر  است.

وی با بیان اینکه هرچه انقلاب قوی تر می شود روش های دشمنان هم تغییر می کند، به جنگ احزاب اشاره کرد و گفت:  در جنگ احزاب هم معاندین اسلام به میدان آمدند و پشت صحنه هم فتنه هی نرم تری در حال رخ دادن بود.

حجت الاسلام علیی با بیان اینکه انقلاب در اوج قدرت است به اعترافات فرماندهان آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: فرماندهان آمریکایی اعتراف می کنند گر تا دیروز به دنبال قدرت سازی بودبا تا ارائه گزینه نظامی به مقابله ایران بپرددازیم امروز قدرت می سازیم تا با نظام ایران درگیر نشویم.

وی گفت این سخنان خود گویای افول آمریکا و اضمحلال سردمداران کاخ سفید است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه ما از آمریکا و عناصر ان نمی ترسیم گفت: آمریکا در اوج افول است  و بهترین گواه آن نیز این است که در جریان حمله صدام به کویت بلافاصله توانست مجوز شورای امنیت برای حمله به این کشور را گرفت اما 10 سال از قضیه سوریه می گذرد ولی هنوز موفق به اخذ مجوز از شورای امنیت نشده و این در سایه قدرت روز افزون ایران است.

وی  از جبهه مقاومت بعنوان دستاورد انقلاب و صادرات انقلاب اسلامی به جهان نام برد و گفت: امروز مرزهای جغرافیای سیاسی ما فراتر از مرزهای زمینی تا مدیترانه نیز گسترش یافته است.

حجت الاسلام علیی گفت: امروز همه می دانند که جبهه باطل با محوریت آمریکا با تمام قوا به مقابله با جبهه حق با محوریت ایران پرداخته است.

وی خواستار جهاد امیدآفرینی در کشور شد و گفت: امروز باید همه تلاش کنندتا با تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در جامعه امیدآفرینی کنند تا توطئه های دشمنان در توطئه یاس و نا امیدی نیز خنثی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)  خطاب به سلبریتی ها نیز گفت:  جبهه باطل در برابر وعده الهی عددی نبوده و به جایی نخواهند رسید.

این کارشناس مسائل سیاسی به فرمول فتنه نیز اشاره کرد و گفت: گروه های نامتجانسی چون رادیکال، وهابیت، بهائیت، اروپازده، آمریکا زده و صهیونیست در کنار ارتجاع پژاک، دموکرات  و کومله  دور هم جمع شدند و با قابلیت های واگرایی خود به اتحاد کذایی دست یافته اند تا به اهداف شوم مشترک خود برسند.

وی از تقلب، معیشت مردم و بنزین به عنوان رمز فتنه و آشوب نام برد و گفت: مخرج مشترک همه گروه های معاند براندازی نظام است.

حجت الاسلام علیی با بیان اینکه دشمنان در صدد انقام گیری از انقلاب ما هستند، گفتک انقلاب اسلامی ایران برای زمینه سازی ظهور منجی بشریت شکل گرفته و چون منافع استکبار با فرایند ظهور در ستیز است آنها در تلاش هستند تا با براندازی نظام ما مانع ظهور منجی شوند.

وی حضور در صحنه های انقلاب را بیانگر تقوای اجتماعی مردم عنوان کرد و گفت: ملت ایران اسلامی پشتیبان ولایت فقیه بوده  و این پیوند جدایی ناپذیر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)  به فتنه اخیر اشاره کرد و گفت: همزمانی فتنه اخیر با اربعین حسینی قابل تامل و عبر از تاریخ است .

وی به جریان مختار اشاره کرد و گفت: یاران مختار یاداور عبرت تاریخی برای امروز است چراکه 7هزار نفر از یاران مختار به امید واهی میدان را ترک و تسلین زبیریان شدند ولی گردن همه 7هزار نفر به راحتی زده شد .

این مبلغ اسلامی گفت: وعده های فریب امریکا و غرب نیز یادآور وعده زبیریان است که جوانان میهن باید باعبرت از تاریخ و بصیرت افزایی به دام دشمنان نیافتند.

وی به قضیه برجام اشاره کرد و گفت: در همان ابتدای کار عده ای بنرهای مرگ بر امریکا را جمع کردن ولی گذشت زمان نشان داد که چرا ملت با صیر ایران اسلامی مرگ برامریکا می گوید.

 

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد