سرویس: سیاسی
کد خبر: 96731
|
18:30 - 1401/07/04
نسخه چاپی

یادداشت؛

اعتراض های مصادره شده؛ فریب سلبریتی های اجاره ای

اعتراض های مصادره شده؛ فریب سلبریتی های اجاره ای
اعتراض حق مردم است و هیچ کس نباید راه را برای ابراز نقد حتی از نوع تند آن ببندد، اما کسانی که بعد از غروب آفتاب با پوشاندن صورت و در دست داشتن سلاح سرد و گرم، اقدام به تخریب اموال عمومی کرده و به مقدسات مردم اهانت می‌ کنند یقینا معترض نیستند. آشوب‌طلبانی هستند که در خدمت منافع سردمداران استکبارند.

به گزارش سبلان ما ، ماجرای درگذشت دختر جوانی به نام مهسا امینی، این روزها سبب بروز واکنش‌های متعددی از سوی جوانان، مردم، سیاسیون، برخی از سلبریتی های اجاره ای شده است. عمده مباحث طرح شده توسط افراد مختلف، دایر بر این است که باید ابعاد مختلف درگذشت خانم امینی بررسی و در صورت قصور یا کوتاهی فرد یا افرادی در این باره بر طبق قانون با متخلفان برخورد شود.  

در این میان برخی از افراد که عمدتا جوان هستند، با حضور در خیابان‌ها، سعی کردند با صدای بلند نسبت به برخی از روندها خصوصا گشت ارشاد و نوع مواجهه آن با افراد بی‌حجاب اعتراض کنند. اعتراضاتی که سریعا به وسیله دشمنان ملت بزرگ ایران، مصادره شد و با سوء استفاده از فضای موجود مطابق آنچه در وقایع سال‌های گذشته رخ داده بود، تعدادی از عناصر وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی موساد و سیا به صف معترضین وارد شده و اعتراض جوانان را به اغتشاش و آشوب کشاندند.

جوانان که به تعبیر امام جمعه اردبیل، فرزندان عزیز ملت ایران می‌باشند به دلیل آگاه نبودن از عواقب شورش‌های خیابانی و تضعیف جایگاه حافظان امنیت، بعضا نتوانستند بر احساسات خود غلبه کنند و در این خصوص به اصطلاح بازی خوردند و در زمین بدخواهان و دشمنان ملت قرار گرفتند.  

قطعا اعتراض حق مردم و جوانان است و هیچ کس نباید راه را برای ابراز نقد حتی از نوع تند آن ببندد، اما کسانی که بعد از غروب آفتاب با پوشاندن صورت و در دست داشتن سلاح سرد و گرم، اقدام به تخریب اموال عمومی و دولتی کرده و به مقدسات مردم اهانت می‌ کنند قرآن آتش زده، چادر از سر زنان کشیده و سرباز انتظامی را در منظر مردم آتش می‌زنند و چاقو بر پهلوی حافظان امنیت فرو می‌برند، قطعا و یقینا معترض نیستند. آنها آشوب‌طلبانی هستند که در خدمت منافع سردمداران استکبارند و برنامه‌شان ضربه زدن به مردم و نظام است.

کسی که اعتراض دارد به صورت مسالمت‌آمیز تجمع کرده، خواسته خود را مطرح می‌کند و از راه درست برای تحقق آن تلاش می‌کند و از کسانی که با او هم عقیده هستند و دارای نفوذ کلام می‌باشند هم کمک می‌طلبد.

بی‌شک تضعیف جایگاه پلیس و حافظان نظم و امنیت جامعه، سبب بروز ناامنی و سوء استفاده ارازل و اوباش از شرایط بی‌نظمی و آسیب رسیدن به مردم خواهد شد. اگر خانه کسی را دزد بزند یا خودروی فردی به سرقت برود یا جان و ناموس کسی مورد تهدید و تعرض قرار گیرد، اولین جایی که انسان به آنجا مراجعه کرده و طلب کمک می‌کند، نیروی انتظامی و پلیس است، حال جوانان عزیز و دلبند ملت به این نکته توجه کنند که ایجاد آشوب و اغتشاش که هدف اصلی دشمن است، ابتدا به زیان خود ایشان و جامعه خواهد بود.  

دشمنان ملت ایران، همواره در تلاش هستند تا از هر موقعیتی برای ضربه زدن به کشور و مردم استفاده کنند و نیت اصلی و غایی آنها، فقط رسیدن به هدف‌های نامشروع خودشان می‌باشد و هیچ‌گاه دل‌شان به حال مردم ایران نسوخته است.  

انتظار این است که مسئولان امر با رافت و مهربانی بیشتر با جوانان عزیز و فرزندان ایران برخورد کنند و با آنها گفتگو کرده و آنها را اقناع نمایند و اگر در روش‌ها و روند‌های موجود نواقص و اشکالاتی هست با سعه صدر و تدبیر سعی در مرتفع کردن آن برآیند.

یادداشت: حاتم رسولی

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد