سرویس: اجتماعی
کد خبر: 96753
|
08:46 - 1401/07/08
نسخه چاپی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل :

صدور مجوز دورکاری برای یک‌سوم کارکنان در هفته دوم مهرماه

صدور مجوز دورکاری برای یک‌سوم کارکنان در هفته دوم مهرماه
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: به‌منظور مدیریت بهینه ترافیک، ساعت کار ادارات تغییر و مجوز دورکاری یک سوم کارکنان برای هفته دوم مهرماه صادر شد.

به گزارش سبلان ما ، کاظم دبیر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به عدم تکمیل سرویس‌های مدارس و در جهت آرامش و آسایش مردم و راحتی تردد درون شهری و مدیریت بهینه ترافیک در زمان شروع و تعطیلی مدارس، با موافقت استاندار محترم ساعت کاری ادارات در هفته دوم مهر نیز تغییر خواهد کرد.

وی افزود: زمان فعالیت ادارات در هفته دوم مهرماه از روز شنبه تا سه‌شنبه ۹ صبح لغایت ۱۴:۴۵ خواهد بود، همچنین ساعت کاری در روز پنج‌شنبه طبق روال قانونی قبل اعلام می‌شود.

دبیر تصریح کرد: ادارات می‌توانند در این هفته از خدمات یک سوم کارکنان خود با اولویت بانوان به‌صورت دورکاری بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: ساعت بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و امدادی طبق روال قانونی قبل خواهد بود.

دبیر تاکید کرد: بدیهی است جبران کسری کار با استفاده از ظرفیت دورکاری الزامی بوده و مدیران باید ترتیبی اتخاذ کنند تا فرآیند خدمت‌رسانی و پاسخگویی به مردم با خدشه‌ای مواجه نشود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد