سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 96783
|
16:46 - 1401/07/13
نسخه چاپی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

۱۰۰ مداح نوجوان در مسابقه حسین نواسی شرکت داشتند/تولید 16برنامه تلویزیونی از مسابقه حسین نواسی

۱۰۰  مداح نوجوان در مسابقه حسین نواسی شرکت داشتند/تولید 16برنامه تلویزیونی از مسابقه حسین نواسی
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل از تولید 16برنامه تلویزیونی از مسابقه حسین نواسی در اردبیل خبرداد و گفت: در سومین دوره مسابقات بیش از 100 مداح نوجوان شرکت داشتند.

به گزارش سبلان ما ، مراسم اختتامیه مسابقه حسین نواسی با حضور  جمعی از مسئولان فرهنگی دارالرشاد اردبیل و مداحان نوجوان در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانوان برگزار شد.

در این مراسم علی ملااحمدی  مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: منطقه آذربایجان به عشق و ارادت به ساحت سیدالشهدا (ع) و قمر منیر بنی‌هاشم حضرت عباس (ع) شهره عام و خاص است و انتظار می‌رود از این خطه شعرا و مداحان برجسته‌ای در عالم اسلام خوش بدرخشد.

وی تصریح کرد: در قالب برنامه «حسین نواسی» که برای سومین سال به میزبانی پایتخت حسینیت اردبیل برگزار شد، بیش از ۱۰۰ متقاضی آثار خود را به دبیرخانه این برنامه ارسال کرده بودند که از بین آنها با نظر هیئت داوران ۴۰ نفر در گام نخست برگزیده شدند.

ملا احمدی گفت: این مسابقه در ۱۰ گروه چهار نفری و در قالب ۱۶ برنامه مداحی این نوجوانان و جوانان تهیه و تولید شد تا بعد از پخش از شبکه سبلان و اجرای برنامه توسط این مداحان، برترین‌ها انتخاب شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل خاطرنشان کرد: امیدواریم با حرکتی که در قالب این برنامه شروع شده برای سال‌های آینده بتوانیم در استان‌های آذری‌نشین و سطح ملی مداحان شاخص و برجسته‌ای را تربیت و تحویل جامعه دهیم.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد