سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 96789
|
06:27 - 1401/07/14
نسخه چاپی

همزمان با آغاز سالتحصیلی منتشر شد؛

نماهنگ "گردان دانشجو معلم ها" + فیلم

نماهنگ "گردان دانشجو معلم ها" + فیلم
نماهنگ "گردان دانشجو معلم ها" همزمان با اغاز سالتحصیلی و در پاسخ به توطئه اخیر دشمنان در مدارس و دانشگاه ها در اردبیل تولید و منتشر شد.

به گزارش سبلان ما ، نماهنگ گردان دانشجو معلم ها با موضوع تعلیم و تربیت و تداوم راه شهدای دانشجو معلم توسط دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان اردبیل تولید و منتشر شد.

احساس ظهیری اردبیلی کارگردان این نماهنگ در گفتگو با سبلان ما به اهمیت تعلیم و تربیت در برهه فعلی پرداخت و گفت: تعلیم و تربیت و پرورش انسان های فرهیخته در واقع تضمین کننده تداوم انقلاب اسلامی در سالهای پیش رو است.

وی به توطئه های روز افزون دشمنان برای متوقف کردن فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد و مقاومت ملت مقاوم ایران اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان به دنبال کوچکترین بهانه و فرصت برای برهم زدن آمنیت و آرامش ملت قهرمان پرور ایران اسلامی است چراکه مردم ما با مقاومت 44 ساله خود برای خوی استبدادی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا توانستند فرهنگ ایثار و مقاومت که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است به جهان صادر و زمینه ساز بیداری جهانی علیه استبداد، استعمار  و ظلم و جور مستکبران بر مستضعفان جهان شوند.

ظهیری به اغتشاشات و آشوب های اخیر نیز اشاره کرد و گفت: این حوادث ناگوار و متاثر کننده نشان داد که غفلت در تعلیم و تربیت،تا چه اندازعه می تواند مانع تعالی یک نسل شود بطوریکه امروز شاهد هستیم بر اثر این غفلت ها  و همچنین  عدم نظارت بر فعالیت در فضای مجازی در کنار فقدان سواد رسانه در نوجوانان ، جمع محدودی از این قشر مهم و اینده ساز کشور  نادانسته در دام شیاطین افتاده و به بازیگران توطئه های دشمنان تبدیل شده اند.

این هنرمند اردبیلی نقش تولید محتوا در فضای مجازی را متذکر شد و گفت: امروز باید همه تلاش کنند تا با تولید ات مناسب  و انتشار ان در فضای مجازی ضمن صدور ارزش های انقلاب اسلامی به جهان با توطئه های دشمنان نیز مقابله به مثل کنند.

وی در پایان سخنان خود به عوامل تولید این نماهنگ اشاره کرد و گفت: تولید این اثر از اجرا و شعر گرفته تا تصویر و تدوینش توسط نومعلمان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اردبیل انجام گرفته است.  

ظهیری گفت: علیرضا دولت نژاد و عباس رحیمی شام اسبی کار اجرای این نماهنگ را بر عهده داشتند ضمن اینکه امیر محمد معبودی به عنوان مدیر تولید، میلاد عباسی به عنوان تنظیم کننده،غلامرضا پورعبدل به عنوان صدا بردار ایفای نقش کرده و بهزاد غلامی نیز کار تدوین این اثر فاخر دانشجویی را بر عهده داشت.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد