سرویس: ورزشی
کد خبر: 96803
|
08:34 - 1401/07/16
نسخه چاپی

فرمانده تیپ حضرت عباس(ع):

اهتزاز پرچم ایران توسط ورزشکاران باعث افتخار ملی می‌شود

اهتزاز پرچم ایران توسط ورزشکاران باعث افتخار ملی می‌شود
فرمانده تیپ حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حضور ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی و به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در این میادین، باعث افتخار و غرور ملی می‌شود.

به گزارش سبلان ما ، سردار سیدعلی تدین شامگاه امروز در نشست با سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اردبیل اظهار کرد: نقش جوانان و ورزشکاران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در برنامه‌ها و همایش‌های ملی و مذهبی، نشان از ولایت‌پذیری جوانان و ورزشکاران این مرز و بوم است.

وی افزود: حضور ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی و به اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران در این میادین، باعث افتخار و غرور ملی می‌شود.

ورزشکاران نیازمند حمایت مادی و معنوی هستند

اکبر ورودی، سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اردبیل هم در این دیدار با اشاره به عملکرد و فعالیت‌های این اداره‌کل و حمایت از قهرمانان و ورزشکاران، بیان کرد: ورزش نیاز به برنامه منسجم و نظارت مستمر دارد و توجه به شاخص‌های ورزشکاران در تمامی رشته‌های ورزشی، باعث رشد و توسعه ورزش خواهد شد.

وی ادامه داد: ورزشکاران نیاز به حمایت مادی و معنوی دارند و این امر باعث می‌شود که انگیزه کافی برای ادامه ورزش حرفه‌ای را داشته باشند و بتوانند در میادین مختلف افتخارآفرینی کنند.

سرپرست اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اردبیل با تأکید بر این‌که اردبیل یکی از استان‌های با استعداد در ورزش است، تصریح کرد: اولویت اداره‌کل ورزش‌وجوانان هم در مرحله اول پیاده‌سازی طرح آمایش سرزمینی و حمایت از این طرح است تا با استعدادیابی در رشته‌های مختلف، این استعدادها بتوانند برای استان و کشور در میادین ورزشی افتخارآفرینی کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد